شناسهٔ خبر: 56730217 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

درگیری نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنین / تیراندازی مبارزان فلسطینی به مرکز ایست و بازرسی ارتش اسرائیل در قدس + فیلم

مبارزان فلسطینی در جدیدترین عملیات ضد صهیونیستی خود در کرانه باختری رود اردن به مرکز ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه قلندیا در شمال شهر اشغالی قدس تیراندازی کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان فلسطینی همچنین مرکز ایست و بازرسی "الجمله" در شمال شهر جنین در کرانه باختری رود اردن را با بمب هدف قرار دادند.

 

 

یک برج مراقبت رژیم صهیونیستی در ورودی روستای عابود در شمال غربی شهر رام الله در کرانه باختری نیز با بمب دست ساز هدف قرار دادند.

 

درگیری هایی نیز بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در محله وادی الجوز در شهر اشغالی قدس روی داد.

 

 

کرانه باختری رود اردن در ماه های گذشته شاهد درگیری های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس است و این رژیم نتوانسته از گسترش موج این درگیری ها جلوگیری کند.

 

بر اساس این گزارش، حضور نظامیان صهیونیست در غرب جنین و مناطق اطراف از جمله روستاهای الیامون، کفر دان، عانین، الطیبه و رمانه سنگین گزارش شده است.

 

این در حالی است که روز جمعه درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری گزارش شده است.

 

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۷۸ نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر در مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری خبر داد.

 

هلال احمر فلسطین بامداد جمعه هم از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری خبر داد.

 

نظامیان صهیونیست چهارشنبه شب نیز یک جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» را در شرق قدس اشغالی به شهادت رساندند.

 

«عدی التمیمی» عامل عملیات ۱۰ روز پیش در مرکز ایست و بازرسی «شعفاط» است که منجر به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر شده بود.

 

انتهای پیام/ع.غ

 

نظر شما