شناسهٔ خبر: 56708615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

پیروزی رئال مادرید با درخشش گلزنان همیشگی/ برد لیورپول و منچستریونایتد در شب توقف چلسی

تیم فوتبال رئال مادرید بازی هفته دهم خود در لالیگا را با یک پیروزی خارج از خانه به پایان برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب مسابقات شب دوم هفته دهم لالیگا در خانه الچه به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

برای تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی در این بازی والورده (۱۱)، بنزما (۷۵) و آسنسیو (۸۹) گلزنی کردند. زوج والورده و بنزما «گلزنان همیشگی» این روزهای کهکشانی‌ها هستند که در ال‌کلاسیکو نیز دروازه بارسلونا را باز کردند. رودریگو نیز با ثبت دو پاس گل بار دیگر نشان داد که مهره‌ای ارزشمند برای پرافتخارترین باشگاه جهان است.

 پیروزی لیورپول با گل نونیز/ توقف چلسی مقابل یاران قدوس

تیم فوتبال لیورپول در شبی که چلسی مقابل یاران سامان قدروس متوقف شد، بازی خانگی مقابل وستهام را به سود خود به پایان برد.

نتایج فوتبال باشگاهی جهان,رئال مادرید و لیورپول

در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس چهار دیدار به طور همزمان و از ساعت ۲۲ شب گذشته (چهارشنبه) برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم فوتبال لیورپول در خانه پذیرای وستهام بود و چلسی در ورزشگاه خانگی برنتفورد به میدان رفت.

شاگردان یورگن کلوپ که با پشت سر گذاشتن یک پیروزی بسیار ارزشمند مقابل منچسترسیتی، این هفته در خانه پذیرای وستهام بودند؛ در نهایت مقابل چکش‌ها به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا روند بردهای خود را حفظ کنند.

برای لیورپول در این بازی داروین نونیز در دقیقه ۲۲ گلزنی کرد؛ همچنین وستهامی‌ها یک پنالتی را از دست دادند.

در دیگر بازی مهم امشب چلسی در خانه یاران سامان قدوس به میدان رفت و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد بیشتر زمان بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشاگر تلاش یارانش بود و در دقیقه ۲+۹۰ وارد میدان شد.

گفتنی است؛ بازی آرسنال - منچسترسیتی به دلیل برگزاری دیدار عقب افتاده توپچی‌ها در لیگ اروپا و مقابل آیندهوون که پنجشنبه شب برگزار می‌شود؛ به زمان دیگری موکول شده است.

اعاده حیثیت منچستریونایتد با غلبه بر تاتنهام

در آخرین بازی شب دوم هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام از ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته (چهارشنبه) در تئاتر رویاها (اولدترافورد؛ ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ) به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان اریک تن‌هاخ بودند که با نتیجه ۲ بر صفر مچ کونته و بازیکنانش را خواباندند.

فرد (۴۷) و فرناندس (۶۹) برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

بعد از شکست سنگین دو هفته قبل مقابل منچسترسیتی، حالا شاگردان تن‌هاخ با غلبه بر تاتنهام توانستند به نوعی اعاده حیثت کنند و در کورس رقابت پیش بروند.

در دو بازی دیگر نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورنموث صفر - ساوتهمپتون یک

نیوکاسل یک - اورتون صفر

***

 صعود بایرن مونیخ و دورتموند در جام حذفی آلمان 

در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته (چهارشنبه) در خانه تیم آگزبورگ به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید.

برای بایرن مونیخ در این بازی چوپوموتینگ (دقایق ۲۷ و ۵۹)، کیمیش (۵۳)، موسیالا (۷۴) و دیویس (۱+۹۰) گلزنی کردند.

همچنین بوروسیا دورتموند نیز پیش از این بازی میهمان تیم فوتبال هانوفر بود که این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه داد.

گل‌های دورتموند در این بازی را اری‌امبی (۱۱ گل به خودی) و جود بلینگام (۷۱ از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند. کریم آدیمی نیز در دقیقه ۸۵ از بازی اخراج شد.

در سایر بازی‌های این شب نتایج به شرح زیر رقم خورد:

پادربورن ۲ (۵) - وردربرمن ۲ (۴)

ساندهاوسن ۲ (۸) - کالسروهه ۲ (۷)

فرایبورگ ۲ - سن‌پائولی یک

ریگنزبورگ صفر - دوسلدورف ۳

یونیون برلین ۲ - هایدنهایم صفر

اشتوتگارت ۶ - آرمنیابیلفد صفر

نظر شما