شناسهٔ خبر: 56695206 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هنیه: قضیه اسیران همچنان در راس اولویت‌های مقاومت قرار دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناسبت یازدهمین سالروز امضای قرارداد مبادله اسرا موسوم به

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، اسماعیل هنیه ضمن گرامیداشت مقاومت اسرای فلسطینی، اسارت آنان مبارزه و جهاد برای ازادی وطن از درون اسارتگاه های صهیونیستی دانست.

 

 

وی با اشاره به سالروز امضاء قرارداد "وفاداری به آزادگان"؛ تاکید کرد؛ این قرارداد یکی از مراحل نبرد بی‌وقفه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی برای آزادی اسرا بود و قبل از آن نیز دستاوردهای بزرگی در مسیر اسارت صهیونیست‌ها کسب شده بود.

 

هنیه افزود؛ مقاومت، حماس و غزه توانستند به مدت 5 سال شالیت را نزد خود نگه دارند و در نبرد امنیتی و اطلاعاتی با دشمن و در نبرد پایداری پیروز شوند.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس در این گفتگو به انتفاضه جدید فلسطینیان در کرانه نیز اشاره داشت و گفت؛امسال ملت فلسطین در سرتاسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و کرانه باختریِ تسلیم ناپذیر، عرین الاسود در شمال این منطقه، قسام در جنین و نابلس و اردوگاه شعفاط قیام کرده اند.

 

وی اضافه کرد؛ این انتفاضه روز افزون و بزرگ در کرانه باختری، دنباله نبرد سیف القدس است که جز با آزادی اَسرا و معراجگاه پیامبر (ص) (مسجد الاقصی)متوقف نخواهد شد.

 

هنیه در ادامه تاکید کرد که مقاومت غزه تلاش خواهد کرد تا بار دیگر شروط خود را برای مبادله اسیران فلسطینی از اسارتگاه های صهیونیستی بر این رژیم تحمیل کند.

 

وی گفت؛ مقاومت در اوج نبرد طرح‌های بزرگ و نبرد اراده علیه دشمن اشغالگر قرار دارد، اما عزم و اراده مقاومت بسیار قوی‌تر است و روحیه پایداری و مقاومت در درون ملت فلسطین مجددا شکوفا شده است.

 

هنیه تاکید کرد که ملت فلسطین مصمم به حمایت از اسیران همانند حمایت از قدس، مسجد الاقصی و تمامی مقدسات این سرزمین است و قضیه اسیران همچنان در راس اولویت‌های مقاومت بوده و خواهد بود.

 

 

نظر شما