شناسهٔ خبر: 56695001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سعید جلالی، نویسنده سینما و تلویزیون:

نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون محال است

نویسنده سینما و تلویزیون گفت: نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون کار آسانی نیست و تقریباً می‌توان گفت که عاشقانه نوشتن در تلویزیون کاری محال است.

صاحب‌خبر -

سعید جلالی (نویسنده سینما و تلویزیون) که این روزها سریال «بی‌همگان» به قلم او در حال پخش از شبکه سه است، درباره روایت یک قصه عاشقانه در تلویزیون اظهار کرد: دامنه ممیزی در تلویزیون بسیار زیاد است و روایت قصه‌های عاشقانه در این رسانه تقریباً به سمت محال پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا، او افزود: آنچه که امروز شاهد هستیم و در حال پخش است ماکتی از آن فیلمنامه اولیه است که دلیلش هم بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانیم که این اتفاق به دلیل سانسور بیش از حد رخ داده است.

جلالی تصریح کرد: نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون کار آسانی نیست و تقریباً می‌توان گفت که عاشقانه نوشتن در تلویزیون کاری محال است.

جلالی درباره ممیزی‌های سریال «بی‌همگان» گفت: سانسور از همان مرحله ابتدایی که طرح را نوشتیم اتفاق افتاد و تا زمان پخش هم ادامه دارد. در واقع ممیزی به حدی است که زمان نگارش طرح سریال دیگری را نوشتیم و امروز سریال دیگری به پخش رسیده است. قطعاً کلیت سریال آسیب دیده و با آنچه که در ذهن نویسندگان بوده فاصله زیادی دارد چراکه حجم ممیزی بسیار بالا است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما