شناسهٔ خبر: 56685371 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هراز فردا باز مي‌شود

صاحب‌خبر -
هراز فردا باز مي‌شود
خبرگزاری آریا-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - ساوه در محدوده نسیم شهر هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ احمد شیرانی با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور هراز فردا باز می‌شوداظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزاد راه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزاد راه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرشهر پر حجم، اما روان است.
وی با بیان اینکه ترافیک در محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم، اما روان گزارش شده است، اظهار کرد: در دیگر محور‌های مواصلاتی کشور ترافیک روان بوده و تردد به آرامی در حال انجام است.
شیرانی همچنین با اشاره به تداوم انسداد محور هراز گفت: محور هراز تا ساعت 12 ظهر فردا 27 مهرماه همچنان مسدود است و علت این انسداد انجام عملیات عمرانی بوده و در این مدت تردد از 2 محور چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران و گیلان است و لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیر توجه کافی به جاده داشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.
شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظر شما