شناسهٔ خبر: 56657908 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

گروه مقاومت عرین‌الاسود:

صهیونیست‌ها هیچ راه فراری ندارند مبارزه ادامه می‌یابد

صاحب‌خبر -

 

سرويس خارجي-
جوانان مبارز عرین الاسود هشدارها از سوي صهيونيست‌ها درباره انجام عمليات ترور را به سخره گرفتند و خواستار ادامه مقابله همه‌جانبه در فلسطين با اشغالگران شدند.
جواناني با كلاه و لباس مشكي يكدست كه اسلحه‌هايشان را با پارچه قرمز به نشانه آمادگي براي شهادت حمل مي‌كنند، اين روزها تصوير تازه‌اي از فلسطين را نشان مي دهند. اين جوانان نام خود را «عرین الاسود» گذاشته و اكنون گروهي مسلح با سازماندهي مشخص هستند كه به طور معمول هر هفته مسئوليت بخشي از عمليات‌ها عليه اشغالگران را برعهده مي‌گيرند.جوانان عرین الاسود به دور از مشاجرات جناحي و سياسي راه خود براي آزادي فلسطين را از شهر نابلس در كرانه باختري آغاز كرده‌اند. وقتي فعاليت‌ها و عزم جزم جوانان عرین الاسود براي مبارزه را بررسي مي كنيم، به اين نتيجه مي رسيم كه خطر بزرگی که موجودیت رژیم صهیونیستی را نشانه رفته و فروپاشی آن‌ را تسریع می‌کند، فقط موشک‌ها و پهپادهای انتحاری نیستند بلکه هسته‌های مقاومت جوان و فعال مانند
عرين‌الاسود در کرانه باختری و سه شهر اصلی آن نابلس و جنین و القدس است كه زوال تل آويو را نزديك‌تر مي‌كند.
دست رد عرين الاسود به هشدارها
مبارزان عرين الاسود طی روزهای گذشته ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد كرده‌اند و به تازگي نيز برخی مسئولان ارشد امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین پیامی به اين گروه ارسال کرده و هشدار داده‌اند که رژیم صهیونیستی آنها را یکی پس از دیگری به شهادت  خواهد رساند. گفته شده كه مسئولان ارشد امنیتی تشکیلات خودگردان به گروه عرین الاسود در این پیام افزودند: اعضای گروه شما در تیررس اسرائیل هستند و اگر اقدامات خود را متوقف نکنند، ترور خواهند شد. در این پیام همچنین آمده است: اسرائیل از طریق پهپاد و یا ابزارهای دیگر شما را ترور خواهد کرد. با وجود اين هشدارها، اما گروه عرین الاسود در پاسخ به این پیام تاکید کرده است که هشدارها آنها را متوقف نخواهد کرد و به مبارزه ادامه خواهند داد. این گروه مبارز فلسطینی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره اين كه آنها هیچ راه فراری ندارند، همچنين افزود: ترجیح می‌دهیم که در میدان نبرد جان خود را نثار کنیم.

نظر شما