شناسهٔ خبر: 56654208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سامان‌دهی فضای مجازی در دستور کار مجلس

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: سامان‌دهی فضای مجازی با هدف جلوگیری از ضرر و زیان به کشور در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

عبداله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سامان‌دهی فضای مجازی در راستای جلوگیری از ایجاد ضرر و زیان در کشور در کمیسیون‌های مجلس در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم ایذه و باغملک افزود: با دریافت گزارش‌های کمیسیون‌های مربوطه، همچنین کمیسیون‌ فرهنگی و نظرات متخصصان امر در اسرع وقت سامان‌دهی فضای مجازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی نمی‌توانند امنیت موجود در کشورمان را تحمل کنند، گفت: با نگاهی به دیگر کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و یمن پی به عظمت موجود در نظام اسلامی می‌بریم و دشمنان همواره در صدد هستند خدشه دار شدن این نظام هستند اما ملت شریف ایران بسیار هوشیار هستند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشور ما کشوری مستقل و دارای امنیت و تمدن غنی ایرانی و اسلامی است و دنیای استکبار تحمل دیدن این استقلال و امنیت را ندارد.

ایزدپناه با بیان اینکه اغتشاش با اعتراض متفاوت است، ادامه داد: ضمن اینکه دولت و مسئولین باید انتقاد مردم را بشنوند اما باید توجه داشته باشیم که آشوب، اغتشاش و کشته‌سازی با انتقاد متفاوت است و مردم نیز در طی این مدت همواره صف خود را از اغتشاش‌گران جدا ساخته‌اند.

وی گفت: همه ما نیز مثل رهبر معظم انقلاب دلمان برای آن بانوی جوان سوخت، اما کسانی که مغازه و آمبولانس آتش می‌زنند، مزدورند و به دنبال بهره‌برداری و پیش‌برد اهداف خود هستند و از داعش خطرناک‌ترند.  

ایزدپناه بیان کرد: رفتار اغتشاش‌گران دارای تناقض است و در حالی که داعیه دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند، به راحتی آدم می‌کشند.

برچسب‌ها:

نظر شما