شناسهٔ خبر: 56639943 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

درباره‌ی خبر «فوت اسرا پناهی»

صاحب‌خبر -

خبرگزاری اصولگرای فارس درباره‌ی خبر فوت «اسرا پناهی» نوشت:

«روز گذشته نیز اسرا پناهی دختری که اصلا دانش آموز نبود و به دلیل ناراحتی قبلی در بیمارستان بستری و فوت شده بود را رسانه‌هایی مانند شبکه ایران اینترنشنال او را به دروغ دانش آموز فوت شده در مدرسه شاهد اردبیل معرفی کردند.

شایعه ای که توسط استاندار و مسئولان آموزش و پرورش هم تکذیب شد و هم عموی اسرا گفت: بیماری قبلی برادر زاده ام بعد از مرگ پدرش تشدید شده و 3 شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان که منبع خبر دروغ فوت دانش آموز اردبیلی بود، هم بود مطلب را ویرایش و خبر دروغ فوت را پاک کرد»

فارس ویدئویی را نیز در همین ارتباط از اظهارات فردی که «عموی اسرا پناهی» معرفی شده منتشر کرده که متن آن در پی می‌آید:

«متاسفانه این قضیه که برای اسرا پناهی اتفاق افتاده در فضای مجازی رسانه‌ای کردند، از مردم خواهش می‌کنم خودشان را جای ما بگذارند. چرا بعضی‌ها در فضای مجازی با احساسات ما در این شرایط بازی می‌کنند؟! برادر من یک ماه پیش فوت کرده بود و دخترش هم ناراحتی قلبی مادرزادی داشت. متاسفانه سه روز پیش ساعت ۱۲:۳۰ شب حالش خراب شد با آمبولانس به بیمارستان بردنش و آنجا فوت کرد. به هیچ تجمع و شورشی ربطی ندارد. خواهش می‌کنم این کارها را تمام کنند. اولا به‌خاطر خدا، بعد هم ما را درک کنند، خواهشم این است که این کار را ادامه ندهند. خانواده‌های ما و بچه‌های ما اصلا به این مسائل مربوط نمی‌شوند. مریضی مادرزادی داشت و در بیمارستان هم فوت کرد. خواهش می‌کنم این کارها را تمامش کنید»

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما