شناسهٔ خبر: 56628423 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

شومیز زنانه گلدار را از کدام مراکز خریداری کنیم؟

بازار خرید و فروش لباس های مختلف زنانه و مردانه به دلیل مصرفی بودن این محصول و تنوع بسیار زیادی که در طرح ها و نقش های متنوع آن تولید می شود همیشه پر رونق بوده است

صاحب‌خبر -

شومیز ها را به عنوان لباس مجلسی شیک با شلوار های دم پا گشاد و یا دامن های کوتاه و بلند کلوش و یا چین دارمی پوشند که استایل های بسیار زیبایی را برای فرد به ارمغان می آورد. رخی از شومیز های مجلسی وجود دارند که در بعضی قسمت های آن ها مانند قسمت آستین ها، یقه و یا حتی قسمت پایینی لباس از تور های شکیل و زیبایی استفاده شده که زیبایی لباس را دوچندان کرده است.شومیزها را در رنگبندی های بسیار متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند که افراد می توانند به راحتی آن ها را با استایل خود ست کنند. اگر برای خرید شومیز های زنانه سری به بازار زده باشید، با انواع مختلفی از طرح ها، رنگ ها، جنس ها و حتی سبک هایی مواجه می شوید که انتخاب برایتان سخت خواهد شد.

شومیز زنانه گلدار را از کدام مراکز خریداری کنیم؟

بهتر است قبل از اقدام به خرید این گونه لباس ها تعیین کنید که چه نوع لباسی مدنظرتان هست؛ بلند یا کوتاه، اسپرت یا رسمی. در صورتی که شما از طرفداران شومیزهای مجلسی و مدرن نیستید، شومیز های گلدار نخی زنانه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.این گونه شومیز ها بسیار سبک و نرم هستند که  برای خانم های باردار نیز مناسب است. مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش عمده ای این محصول با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت کرده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیاز و بودجه ی خود خرید خوبی را تجربه کنید.

قیمت شومیز زنانه

از آن جایی که شومیزهای زنانه را از طیف گسترده ای از پارچه ها تهیه و تولید می کنند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اخیرا قیمت  خرید همه نوع پارچه در بازارهای داخلی بسیار بالا رفته است که این امر در گران شدن انواع لباس به خصوص شومیز های زنانه بی تاثیر نخواهد بود. یکی دیگر از سبک های مطرح شومیز های زنانه، سبک مدرن و کلاسیک است که در تهیه  این سبک شومیز از پارچه های حریر، استفاده های بسیاری می شود.استفاده از پارچه های کژوال در دوخت شومیز ها کلاسیک نیز بسیار رایج است.پارچه های راه راه، ساده، سفید و یا خال خالی از جمله پارچه هایی هستند که در تهیه شومیزهای مدرن کاربرد دارند.این سبک شومیز ها را در مدل های متنوع می دوزند و بیشتر بر روی یقه و آستین شومیز مانور می دهند.امروزه شومیزهای جین نیز طرفداران بسیاری دارد که برخی از آن ها ازچارچه های لی کاغذی خنک دوخته شده و مناسب برای تابستان است.قد شومیزها معمولا از 60 تا 90 سانتی متر متغییرند  که افراد بر اساس نیازشان آن ها را خریداری می کنند.

شومیز زنانه گلدار را از کدام مراکز خریداری کنیم؟

از آن جایی که این گونه از لباس های زنانه کاملا پوشیده و رسمی هستند مورد استقبال بسیاری از خانم های محجبه ایرانی  قرار گرفته اند.شومیزهای نخی خواص بسیاری دارد از جمله این که بسیار خنک و راحت اند و قیمت شومیز زنانه نیز بسیار به صرفه می باشد و تنها عیب آن ها این است که گاها چروک می شوند.

 

شومیز زنانه گلدار

شومیز های زنانه گلدار بنا بر طراحی که در قسمت یقه برای آن ها انجام می شود دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از:

 شومیز یقه کرواتی شومیز های یقه کرواتی از دسته شومیز های پرطرفداری هستند که می توان کروات آن ها را به صورت پاپیون بست همچنین اگر که به دنبال تنوع در ظاهر خود هستید شومیز های یقه کرواتی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

 شومیز های یقه توری دختر خانوم هایی که بالاتنه های ظریف و لاغری دارند همیشه مایل به پوشیدن شومیز های یقه توری هستند چین هایی که در دوخت این نوع از شومیز ها استفاده شده است باعث می شود که اندام بهتر دیده شود.

 شومیز های یقه شل این نوع از شومیز های بیشتر مناسب پوشیدن برای خانوم ها است و در دوخت این نوع از شومیز ها از پارچه هایی که افت به نسبت خوبی دارد استفاده می شود.

شومیز زنانه گلدار را از کدام مراکز خریداری کنیم؟

یکی از نکاتی که هنگام پوشیدن شومیز زنانه گلدار از جمله نوع مجلسی باید به آن توجه ویژه ای داشت این است که اگر که شما اندام لاغری دارید بهتر است شومیز خود را داخل شلوار خود قرار بدهید اگر که از اندام چاق و یا توپری برخوردار هستید بهتر است برای لاغر نشان دادن اندام خود شومیز را بر روی شلوار و یا دامکن خود قرار بدهید.

 

نظر شما