شناسهٔ خبر: 56625479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید قهرمان لالیگا شویم

از برنابئو خاطرات خوبی دارم: اعتمادمان به ژاوی بالاست

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در نوکمپ برابر اینتر با تساوی 3-3 متوقف شد تا شانسش برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کاهش پیدا کند. اگر اینتر از دو بازی باقیمانده خود سه امتیاز کسب کند، بارسا به لیگ اروپا خواهد رفت. در چنین شرایطی بارسا یکشنبه باید برابر رئال در ال کلاسیکو قرار بگیرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با بارسا تی وی و در مورد شرایط تیم قبل از ال‌کلاسیکو گفت:«من هم مثل همه هواداران ناراحت و عصبانی هستم چون نباید برابر اینتر مساوی می کردیم. همه غمگینیم به خصوص که سه گل زدیم ولی برنده نشدیم. همیشه باید امید داشت ولی واقعیت این است که عملا حذف شده ایم و همانطور که ژاوی گفت، باید به لالیگا فکر کنیم. در لالیگا صدرنشین هستیم و باید این رتبه را حفظ کنیم. از ابتدا نیز هدف اصلی ما قهرمانی لالیگا بود و در لیگ قهرمانان نیز می خواستیم به یک هشتم نهایی برسیم. باید هر دو بازی بعدی برابر بایرن و ویکتوریاپلژن در لیگ قهرمانان را ببریم و در لالیگا نیز باید برابر رئال، ویارئال و بیلبائو بهترین نتیجه را بگیریم.»

لاپورتا در مورد اعتماد به ژاوی گفت:«ما به ژاوی اعتماد کامل داریم و به او گفته ام که باید در لالیگا قهرمان شویم. در بازی پیش رو برابر رئال تیمی که برنده از زمین خارج شود، انرژی مضاعف می گیرد. ما با سبک همیشگی‌مان برابر تیمی قرار می گیریم که می دانیم تا ثانیه پایانی تسلیم نمی شود. فرصت برای ریکاوری نداریم و تیم فقط امروز تمرین کرده است با این حال امیدوارم پس از ناکامی برابر اینتر بازیکنان بتوانند در ال‌کلاسیکو بدرخشند. بازی در برنابئو برای من سرگرم کننده و یادآور خاطرات خوبی است. پیروزی برابر رئال باعث امیدواری دوباره به پروژه‌ای می شود که با ژاوی شروع کرده‌ایم. از این پس تمرکز اصلی روی لالیگا خواهد بود.»

نظر شما