شناسهٔ خبر: 56614045 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

چرا باید از خرید مشتری تشکر کنیم؟

صاحب‌خبر -

پیامک تشکر از خرید مشتری یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید به‌عنوان یک کسب‌وکار برای مشتریان خود انجام دهید. شما می‌توانید این پیامک را به‌صورت خودکار برای مشتری ارسال کنید اما چگونه؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل ماهیت پیامک تشکر از خرید بپردازیم و ببینیم که برای ارسال آن به چه چیزهایی نیاز است. پس اگر کسب‌و‌کاری دارید و می‌خواهید در مورد پیامک تشکر از مشتری اطلاعاتی کسب کنید، در این مطلب همراه ما باشید.

چرا باید از خرید مشتری تشکر کنیم؟

پیامک تشکر از خرید چیست؟

هر کسب‌وکاری که داشته باشید، درنهایت خدمت یا محصولاتی را ارائه می‌دهید! مطمئناً اگر کاربران از محصول یا خدمات شما استفاده کنند و راضی باشند به‌دنبال پیامک تشکر نیستند!

چون مهم‌ترین مسئله این است که کیفیت خوبی را به آن‌ها ارائه دهید، ولی با این حال اگر بعد از هر خرید برای آن‌ها پیامک محبت‌آمیز ارسال کنید، قطعاً اعتماد و نظر آن‌ها را جلب می‌کنید و ممکن است با همین کار کوچک به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

پیامک تشکر از خرید درواقع پیامکی است که برای کاربران ارسال می‌کنید و از آن‌ها بابت اقدامی که انجام داده‌اند تشکر می‌کنید. البته پیامک تشکر تنها به خرید مشتریان محدود نمی‌شود؛ شما می‌توانید بابت تمام اقداماتی که کاربران در سایت شما انجام می‌دهند پیامک تشکر ارسال کنید.

به‌عنوان مثال اگر کاربران فرمی را در سایت شما پر کرده‌اند که اطلاعات آن به‌دردتان می‌خورد، می‌توانید یک پیام تشکر برای آن‌ها ارسال کنید. این کار هزینه زیادی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی ندارد اما بازدهی بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. درواقع ارسال پیامک تشکر را می‌توان نوعی مشتری مداری دانست که تاثیر زیادی روی کسب‌وکارتان دارد.

این پیامکها به وسیله افزونه هایی مانند افزونه دیجیتس انجام میشود که بر روی پنل ملی پیامک فعال می باشد.

 

انواع پیامک تشکر

پیامک تشکر انواع مختلفی دارد و هریک از آن‌ها اهمیت خاص خودشان را دارند. اگر بتوانید به‌درستی از بازاریابی پیامکی برای ارسال پیامک تشکر استفاده کنید، می‌توانید اعتماد کاربران زیادی را جلب کنید .

 این موضوع اهمیت بسیار زیادی را برای رشد و ارتقای کسب‌وکارتان دارد. در این بخش از مطلب می‌خواهیم به بررسی انواع پیامک تشکر از مشتری بپردازیم تا ببینید که از کدامیک می‌توانید برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

 

پیامک تشکر از ثبت‌نام

در بسیاری از مواقع کاربر مجبور است که در سایت شما ثبت‌نام کند و اطلاعات خود را در اختیارتان قرار بدهد تا بتواند از محصولات یا خدماتی که در سایت ارائه می‌کنید استفاده کند. در چنین شرایطی کاربر زمان می‌گذارد و فرم اطلاعاتی خاصی را پر می‌کند و مشخصات خود را با توجه به اعتمادی که به شما دارد در اختیارتان قرار می‌دهد. در این‌صورت می‌توانید بابت ثبت‌نامی که در سایت شما انجام داده است، پیام تشکر ارسال کنید تا محبت و نظر آن‌ها را جلب کنید.

 

پیامک تشکر از خرید

یکی دیگر از کارهایی که کاربران در سایت شما انجام می‌دهند، خریدکردن است! مطمئناً خدمات و محصولاتی در سایت شما وجود دارد که هریک از آن‌ها می‌توانند موردنیاز مخاطبان هدف باشند. حالا اگر مخاطب هدف به‌درستی جذب شده باشد، از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کند. در این‌صورت می‌توانید برای کاربران خود پیامک تشکر ارسال کنید و از خرید آن‌ها تشکر کنید. چراکه کاربر هزینه پرداخت کرده است و پرداخت هزینه به شما، یعنی اینکه کاربر توانسته به شما اعتماد کند.

 

پیامک تشکر از تکمیل فرم‌ها

یکی دیگر از مسائلی که می‌توانید بابت آن از طریق پیامک تشکر کنید، تکمیل فرم‌ها است. اگر در سایت خود فرمی قرار داده‌اید که قرار است اطلاعاتی را از کاربران دریافت کنید، باید در قدم اول این موضوع را از طریق پیامک به کاربران اطلاع بدهید، کاربر از طریق لینکی که ارسال کردید برای پر کردن فرم موردنظر شما وارد سایت می شود و آن را پر می‌کند.

این اتفاق بهترین موقعیت است تا برای آن‌ها پیامک تشکر بفرستید و بابت زمانی که گذاشته‌اند تشکر کنید.

چرا باید از خرید مشتری تشکر کنیم؟

ارسال پیامک تشکر از طریق پنل پیامکی

اگر شما قصد ارسال پیامک تشکر را دارید اما زمان آن‌ را که بخواهید به‌صورت دستی برای کاربران خودتان پیامک ارسال کنید ندارید، می‌توانید از طریق پنل پیامک این کار را انجام دهید. پنل پیامک درواقع ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید برای افراد زیادی به‌صورت خودکار پیامک ارسال کنید. کافیست تنظیمات مربوطه را انجام دهید و حساب خود را شارژ کنید تا برای کاربران موردنظر خود پیامک تشکر از خرید ارسال کنید.

قیمت پنل ملی پیامک برای کسب و کارها بسیار به صرفه است و امکانات مناسبی را جهت بازاریابی پیامکی فراهم میکند.

پنل‌های پیامکی معمولاً امکانات متفاوتی دارند، برای خرید پنل پیامک باید ببینید که کدامیک از آن‌ها می‌تواند نیاز شما را به‌خوبی رفع کند. در این‌صورت می‌توانید بهترین پنل پیامک را برای خود تهیه کنید. سرویس‌دهنده‌های پنل پیامک هم زیاد هستند و باید ببینید که کدامیک پشتیبانی خوبی به شما ارائه می‌کند. به عبارت‌ ساده‌تر، باید همه‌چیز را بررسی کنید و ببینید که کدام سرویس‌دهنده برای شما مناسب‌تر است! چه از نظر هزینه و چه از نظر پشتیبانی.

ملی‌پیامک یکی از سامانه‌های معتبری است که با استفاده از آن می‌توانید یک پنل پیامکی حرفه‌ای تهیه کنید و کسب‌وکارتان را به بهترین شکل ممکن به بازاریابی پیامکی مجهز کنید. در ملی‌پیامک شما می‌توانید پنل پیامکی خود را به خط اختصاصی هم مجهز کنید و با استفاده از آن، با خط مربوط به کسب‌وکار خودتان پنل را خریده و با فعالسازی   api ارسال پیامک ، اقدام به ارسال پیامک تشکر کنید.

همچنین ملی‌پیامک کمترین تعرفه‌ را میان رقیبان خود دارد که هرچقدر بسته پنل پیامک حرفه‌ای‌تری را انتخاب کنید، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملی‌پیامک این است که ماژول‌های مختلفی برای سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف طراحی کرده است و شما می‌توانید به‌صورت خودکار از طریق سایت برای کاربران و مشتریان کسب‌وکارتان پیامک ارسال کنید.

با مراجعه به سایت www.melipayamak.com تمام این ماژول‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان این سامانه پیامکی به شماره 02163404 خیلی زود تعامل با مخاطبان خود را از طریق پیامک شروع کنید.

نظر شما