شناسهٔ خبر: 56610154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۳.۵ میلیارد ریال محموله قاچاق اسباب بازی در بوشهر کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف محموله قاچاق خبر داد و گفت: با توقیف ۳ خودرو باری بیش از ۹ هزار عدد اسباب بازی به ارزش ۱۳.۵ میلیارد ریال در بوشهر کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان، اظهار داشت: با مشارکت همه جانبه مردم امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است و هیچ مانعی برای ارتقا امنیت وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطع با تخلف در همه زمینه‌ها را در اولویت قرار دارد و تصریح کرد: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط، معابر، محورهای مواصلاتی، شهرها و روستاها حضور فعال دارد و از هر گونه تخلف به‌صورت قاطع برخورد می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای انتظامی خبر داد و بیان کرد: شناسایی و کشف تخلف در همه زمینه‌ها در دستور کار قرار دارد و در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی مبارزه با قاچاق کالا و سوخت و مواد مخدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: نیروهای امنیت اقتصادی انتظامی استان بوشهر با اقدام عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای اجرا طرح برخورد با قاچاق از مبادی رسمی طی اقدامات اطلاعاتی و به‌دنبال رصد سامانه‌های گمرکی اقدام به توقیف 3 دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل کالا قاچاق کردند.

سوسنی با بیان اینکه از این خودرو بیش از 9 هزار اسباب بازی کشف شد تصریح کرد: متهم مورد تحقیقات لازم قرار گرفت و در این راستا پس از  تشکیل پرونده مقدماتی متهم تحت رسیدگی است.


فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش این محموله قاچاق را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق توقیفی در مجموع 13.5 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کنند و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/190

نظر شما