شناسهٔ خبر: 56573814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فرمانده یگان‌های ویژه:

«اغتشاشگران» در دید ریزپرنده‌ها هستند

فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در دید ریز پرنده‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

حسن کرمی گفت: خوشبختانه امروز در سطح یگان‌های ویژه فراجا از این فناوری‌های نوین استفاده می‌شود و از پیشگامان استفاده از این نوع تجهیزات بوده‌ایم.

به گزارش مهر، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا خاطرنشان کرد: به‌طور مثال با استفاده از انواع دوربین‌هایی که اکنون در اختیار ماست، صحنه‌های عملیاتی را مورد کنترل قرار می‌دهیم تا پیام مرکز کنترل را به یگان‌های عمل‌کننده برسانیم و هدایت‌های عملیاتی در صحنه انجام گیرد.

وی در ادامه و در خصوص استفاده از فناوری‌های نوین در یگان‌های ویژه فراجا به تجهیز ریزپرنده‌ها به دوربین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از این موضوع در یگان‌های ویژه استفاده می‌شود و در مأموریت اربعین از این فناوری بهره‌برداری شده و در حال حاضر در سطح مأموریت‌های شهری از این فناوری استفاده لازم را می‌بریم. 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به‌طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می‌کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت‌کننده‌ها را مشخص کرد که در کجای اجتماعات و اغتشاشات حضور دارند از این فناوری استفاده می‌شود.

وی افزود: اگر تمامی این فناوری‌ها تجمیع و به یک سامانه‌ای متصل شود قطعاً به فرمانده در تصمیم‌گیری کمک می‌کند. در اصل این هوشمندسازی واقعی یگان‌های ویژه فراجا رقم خواهد خورد که به‌دنبال آن هستیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما