شناسهٔ خبر: 56564866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ در ۲۴ ساعت رسیدگی می شود

موج نیوز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ به مدت ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه نظارتهای صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه 124 انجام می‌شود افزود: در اجرای طرح نظارتی در ۶ ماه گذشته اصناف متخلف در گیلان ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

وی گفت: طرح‌های نظارتی بر اقلام پرمصرف، عرضه نوشت افزار، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.

مدیر کل صمت گیلان همچنین افزود: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بود که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، ۵ هزار و ۵۹۶ مورد تخلف کشف شد.

پورحیدری، تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان نمود و اضافه کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آن‌ها به مردم است که علاوه بر اجرای طرح‌های نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی نماییم.

نظر شما