شناسهٔ خبر: 56563902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

بارش باران در برخی مناطق کشور/کاهش دما در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده، در برخی مناطق رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در گلستان، شرق مازندران و برخی مناطق خراسان شمالی بارش رخ می‌دهد، افزود: چهارشنبه در برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و استان‌های ساحلی دریای خزر و پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی به بیان اینکه سه‌شنبه و چهارشنبه دما در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: امروز و فردا در شمال غرب و غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد را شاهد هستیم.

رفیعی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح پنج‌شنبه دریای خزر و از صبح چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه غرب خلیج فارس مواج است، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری، غبارآلود و گاهی با وزش باد همراه است. کمینه دمای پایتخت امروز به ۱۷ درجه و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما