شناسهٔ خبر: 56527052 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ستاره‌‌ ها این لباس‌ها را می‌پوشند/ خیاطی اسپانیایی لباس سینمای جهان را تامین می‌کنند

شرکت "پریس کاستومز" 10 سال پیش تنها 10 کارمند ساکن مادرید داشت اما اینک 250 نفر کارمند دارد و کارگاه‌های آن در 15 شهر از جمله بوداپست، برلین، پاریس و مکزیکوسیتی کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

شرکت "پریس کاستومز" اسپانیا با کمد لباسی وسیع همه چیز را برای سریال و فیلم‌هایی مانند "خاندان اژدها"، "پیکی بلایندرز" یا "تاج" را ارائه می‌دهد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این شرکت فضای مناسبی ایجاد کرده و لباس‌هایی را برای تهیه‌کنندگان در سراسر جهان اجاره می‌دهد.

شرکت اسپانیایی "پریس کاستومز" به یک مرکز بزرگ برای اجاره و فروش لباس در صنایع فیلم و سینما تبدیل شده است.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کسب و کار خانوادگی "پریس" کار خود را در سال 1856 در شهر شرقی والنسیا شروع کرد. این کمپانی در آن زمان لباس‌ تئاتر‌های منطقه‌ای و شهر را می‌دوخت.

"خاویار تولدو" مدیر عامل کنونی این شرکت می‌گوید: "شما می‌توانید همه چیز را در اینجا پیدا کنید".

در اطراف او مانکن‌هایی با لباس قرن هجدهم و پوسترهای بسیاری از فیلم‌هایی وجود داد که کمپانی او لباس‌هایش را تهیه کرده است.

این کارآفرین 63 ساله در شهر کوچک ""آلگت" در خارج از مادرید می‌گوید: "تعداد کارهای آنها هر روز بیشتر می‌شود".

تولدو می‌گوید: "موفقیت شرکتش ارتباط نزدیکی با ظهور غول‌های  شبکه نمایشی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و HBO دارد.

او با اشاره به محبوبیت بیش از حد سریال‌ها در سال‌های قبل گفت: ما به تغییرات که در بازار رخ داده پاسخ دادیم و از پس آن برآمدیم.

 شرکت "پریس کاستومز" 10 سال  پیش تنها 10 کارمند ساکن مادرید داشت اما اینک 250 نفر کارمند دارد و کارگاه‌های آن در 15 شهر از جمله بوداپست، برلین، پاریس و مکزیکوسیتی کار می‌کند.

 

نظر شما