شناسهٔ خبر: 56488461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: آشوبگران با آتش زدن قرآن، مساجد، پرچم مقدس کشور، تمثال مبارک شهیدان و توهین به عکس سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی هویت کثیف و پلید خود را نمایان و به همگان ثابت کردند که مشکل اساسی آنها با اسلام ناب محمدی (ص) می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی اظهار داشت : فتنه گران بعد از دهها، شکست فضاحت بار از ابتدای انقلاب تا کنون ، برای ساقط کردن این نظام، بار دیگر سیلی محکم و به یاد ماندنی را از ملت غیور ایران دریافت کردند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت: جوانان این ملت برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت و بر چیدن بساط ظلم و ستم خون های پاک خود را نثار کردند و شجاعانه در مقابل توپ و تانک رژیم طاغوت ایستادگی کردند، تا از انقلاب خود دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی بیان کرد: شیطنت و مخالفت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، با طراحی چندین کودتا، حمایت از تجزیه طلبان و بدنبال آن تحمیل جنگ هشت ساله که یکی از افتخارات و حماسه های تاریخی و به یادماندنی جمهوری اسلامی ایران است و درس عبرتی نیز برای دشمنان این ملت شد.

وی تصریح کرد : جوانان غیور آن روز و شجاع این ملت به رهبری هوشمندانه، امام عظیم الشأن، اجازه تعبیر این خواب آشفته را به آنان ندادند و با نثار خون های پاک خود دشمن را برای همیشه به خاک مذلت نشاندند و طی هشت سال دفاع جانانه خود اجازه ندادند، وجبی از خاک پاک این وطن در سیطره دشمنان در آید و دشمن را به زانو در آوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: ملت بصیر و همیشه بیدار ایران اسلامی همواره ثابت کرده با وجود همه مشکلات در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهد کرد و اجاره نخواهد داد انقلابی که برگرفته از تعالیم اسلام ناب است و با خون هزاران شهید آمیخته و آبیاری شده، به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

وی یادآور شد : آشوبگران در سال های ۷۸ و ۸۸ با فتنه سیاسی امنیتی ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۰ با فتنه اقتصادی و اکنون نیز با بهانه فوت مهسا امینی با عنوان انقلاب زنان و به اسم آزادی، به مقابله با نظام برخاسته که همواره با سیلی محکم ملت مواجه شدند و اینبار نیز سیلی محکم و بیاد ماندنی را از ملت غیور ایران دریافت کردند و بساط آنان برای همیشه برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام تیشه کنی در پایان افزود : فتنه کنونی که یک سناریوی از پیش تعیین شده توسط دشمن بوده برای همگان مسجل است. این فتنه نیز همانند فتنه های گذشته سناریویی با برنامه ریزی دقیق می باشد و توسط دشمنان قسم خورده این ملت هدایت می شود، قطعا با شکست مفتضحانه تری روبرو خواهند شد.

نظر شما