شناسهٔ خبر: 56476020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار داخلی

صاحب‌خبر -
هجدهمی دختر رکابزن ایران در مسابقات حذفی کوهستان قهرمانی جهان
دختر رکابزن ایران در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان حذفی قهرمانی جهان هجدهم شد.
مسابقات دوچرخه سواری حذفی (المینیتور) کوهستان قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار شد و ایران یک نماینده در این رقابتها داشت.
۲۱ رکابزن از ۹ کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که از قاره آسیا تنها فرانک پرتوآذر شرکت کرده بود که در پایان در رده هجدهم قرار گرفت.
رکابزن ایتالیا اول شد و رکابزنان فرانسه و سوییس به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
پرتوآذر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود که از ۲۷ مهر در کره جنوبی آغاز می‌شود.

ادامه بلاتکلیفی تیم ملی شمشیربازی به خاطر مشکلات سالن آکادمی المپیک
رئیس آکادمی ملی المپیک نسبت به ناتمام ماندن تعمیرات سالن شمشیربازی و بدهکاری به پیمانکار واکنش
نشان داد.
کیکاووس سعیدی درباره‌ اینکه تعمیرات سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک زمان‌بر بوده و برگزاری اردوی تیم ملی نیز به دلیل تعمیرات سالن بلاتکلیف مانده است، بیان کرد: ۱۰ درصد از کار باقی مانده است. چند روزی وقفه افتاد اما هر چه زودتر کار را تمام می‌کنیم و تحویلشان می دهیم.
سعیدی در مورد اینکه گفته می‌شود کمیته ملی المپیک به پیمانکار بدهکار است از این رو کار ناتمام مانده و چرا تسویه حساب نکرده اند؟ تاکید کرد: کار دارد انجام می‌شود و تمام مطالبات پیمانکارها در حال پرداخت است. با توجه به تغییر دوره، تغییر امضاها زمان‌بر است از این رو چند روز زمان می برد تا امضا ها تغییر کند و کار به گردش
در بیاید.
او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سالن شمشیربازی تحویل داده می شود و از بازساری آکادمی ملی المپیک باز هم باقی مانده است؟ گفت: سالن شمشیربازی هر چه زودتر تحویل داده می شود. یکی، دو پروژه دیگر داریم که فعال هستند و بنا داریم تا یک ماه آینده کار را به پایان برسانیم.
رئیس آکادمی ملی المپیک در مورد اینکه قبلا ارائه خدمات آکادمی ملی المپیک به فدراسیون ها رایگان بود و در این دوره وضعیت چگونه است؟ تاکید کرد: آقای خسروی وفا نگاه و رویکرد ورزشی و حمایتی دارد.
در این زمینه مشکلی نیست و فدراسیون ها همچنان به صورت رایگان از خدمات استفاده می کنند. آکادمی ملی المپیک با تمام ظرفیت کار می کند و براساس تصمیم ستادعالی بازی ها، سنجش آمادگی جسمانی تیم های ملی برای حضور موفق در بازی های آسیایی انجام خواهد شد.

مدیر ورزشگاه آزادی برکنار شد
احمد مددی مدیر ورزشگاه آزادی از مدیریت این مجموعه برکنار شد و علی رضا فاضلی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست ورزشگاه آزادی شد.
احمد مددی که ۶ مهر سال گذشته با حکم علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدیریت ورزشگاه آزادی را برعهده گرفته بود، امروز دوشنبه ۱۱ مهر از این سمت برکنار شد و علی رضا فاضلی مدیر امور اداری و تدارکات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست جدید ورزشگاه آزادی شد.
گفته می‌شود قطعی روز گذشته برق به مدت نیم ساعت قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور و عقب افتادن زمان برگزاری بازی، در برکناری احمد مددی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی بی‌تاثیر نبوده است.

نظر شما