شناسهٔ خبر: 56449109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روزنامه کیهان :اوباش اجاره ای با سلاح سرد و گلوله به ما حمله کردند

صاحب‌خبر -
روزنامه کیهان :اوباش اجاره ای با سلاح سرد و گلوله به ما حمله کردند

خبرگزاری آریا- روزنامه کیهان از حمله به دفتر خود خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا؛روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند.

این روزنامه خبر داد:عصر دیروز (شنبه) تعدادی از تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای با در دست داشتن انواع سلاح سرد به دفتر روزنامه کیهان حمله کرده و ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی به خش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. گفتنی است یکی از شیشه‌ها نشانه‌ای از شلیک گلوله دارد.

 

اوباش اجاره‌ای که طی روزهای گذشته در تجمعات سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش بودند و اقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی از شعب بانک‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده بودند، عصر دیروز با تجمع مقابل ساختمان موسسه کیهان ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی بدنبال مسدود کردن خیابان بودند و سپس با فحاشی و سردادن شعارهای تند علیه کیهان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن، قصد ورود به ساختمان روزنامه را داشتند که با ممانعت نیروهای حراست موسسه و همچنین اقدام به‌موقع معاونت اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله(ص) در اعزام نیروهای سپاه و بسیج، تنها به بخشی‌هایی از ساختمان موسسه آسیب رسانده وگریختند.


روزنامه کیهان و مدیر مسئولش حسین شریعتمداری مواضع شدیدا انتقادی و تهاجمی نسبت به اعتراضات روزهای اخیر داشته و در آخرین سرمقاله این روزنامه امروزبه قلم جعفر بلوری نوشته شده است:
«به دولت محترم پیشنهاد می‌کنیم برای شروع، تمام خساراتی که طی این روزها به مردم وارد شده را فاکتور کنند و برای اوباش اجاره‌ای و برخی از چهره‌های سیاسی تندرویی که با دروغ و ابزار رسانه آتش آشوب را روشن کرده و اکنون خود را کنار کشیده و ژست کارشناس گرفته‌اند بفرستد. هزینه که برایشان بالا رفت، متوقف خواهند شد.»

«حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگویی ضمن تشریح مسئولیت رسانه در برابر فوت «مهسا امینی» و شلوغی‌های اخیر گفت: تمام اسناد، شواهد و قرائن حاکی از آن است که وقتی خانم امینی به ساختمان [نیروی انسانی پلیس برده شد] دچار سکته مغزی شد و بعد از احیا و انتقال مجدد به بیمارستان، به رحمت خدا رفت.»

هنوز از دستگیری عاملین حمله به دفتر کیهان  اطلاعی داده نشده است.

نظر شما