شناسهٔ خبر: 56428136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

احتمال تغییرات مهم در ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

عمری فیکس می‌شود، صادقی نیمکت‌نشین

از دیروز بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به تمرین این تیم برگشتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، سرلک، ترابی، امیری، بیرانوند و پورعلی گنجی از 23 شهریور در اختیار تیم ملی بودند و بعد از 16 روز به تمرین پرسپولیس برگشتند. و البته در بین این نفرات وحید امیری قبل‌تر در تمرین پرسپولیس حضور مؤثری نداشت اما چهار بازیکن دیگر جزو نفرات اصلی و ارنج اولیه یحیی در بازی‌های 6 هفته ابتدایی بودند و شرایط آمادگی آنها حتماً برای یحیی مهم خواهد بود. این چهار بازیکن بعد از ریکاور‌ی که در اتریش داشتند، پنجشنبه عصر به تهران رسیدند و نتوانستند در تمرین پنجشنبه پرسپولیس شرکت کنند. آنها دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و با احتساب تمرین امروز بعد از دو روز کنار پرسپولیس بودند باید مقابل تراکتور به میدان بروند که باید دید چند تا از این ملی پوشان فیکس خواهند بود.
گفته می‌شود وضعیت بیرانوند چندان مشخص نیست و شاید به خاطر کمر درد این بازی را از دست بدهد اما بعید است یحیی سه بازیکن دیگر را در ترکیب اصلی قرار ندهد.
با وجود این نکته مهم اینجاست که به احتمال زیاد یک تغییر مهم در فاز حمله پرسپولیس رخ خواهد داد و احتمالاً محمد عمری برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها را تجربه خواهد کرد. عمری که در بازی تدارکاتی مقابل گل‌گهر با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد، احتمالا به ترکیب اصلی خواهد رسید و سورپرایز یحیی مقابل تراکتور خواهد بود. ضمن اینکه یحیی باسیستم 1-3-2-4 تیمش را ارنج می‌کند و اگر عمری فیکس باشد در نقش وینگر بازی می‌کند. با توجه به اینکه سعید صادقی مدتی مصدوم بوده و از چهارشنبه به تمرین گروهی برگشته هیچ بعید نیست که این بازیکن بازی را از روی نیمکت شروع کند و عمری در پست وینگر راست جای او را بگیرد.
در پست‌های دیگر به نظر نمی‌رسد تغییر دیگری ایجاد شود. به احتمال فراوان خط دفاعی باز هم متشکل از گولسیانی و پورعلی گنجی در مرکز و اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در راست و چپ خواهد بود. سینا اسدبیگی کنار سرلک در پست هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و سروش رفیعی و ترابی در کنار عمری خط هافبک سه نفره تیم را تشکیل می‌دهند و در نوک حمله هم لوکادیا بازی می‌کند.

نظر شما