شناسهٔ خبر: 5640837 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

سخنگوي وزارت ارشاد خبرداد

احضار جنتي به مجلس براي توضيح درباره اکران «قصه ها»

صاحب‌خبر -

سخنگوي وزارت ارشاد از حضور وزير ارشاد در مجلس شوراي اسلامي خبرداد و گفت: برخي موضوعات ‌ملي‌و منطقه اي و اکران فيلم «قصه ها» از موضوعات مورد سوال نمايندگان مجلس از وزير ارشاد است.به گزارش فارس، عصرامروز علي جنتي وزير ارشاد با حضور در کميسيون فرهنگي به سوال برخي از نمايندگان پاسخ مي دهد.نوش آبادي سخنگوي وزارت ارشاد درباره سوالات نمايندگان از وزير ارشاد عنوان کرد: اين سوالات اغلب در موردمسايل منطقه اي و ملي و بخشي هم فرهنگي است.

وي در پاسخ به اين که جنتي درباره اکران فيلم «قصه ها »هم توضيح خواهد داد، گفت: بله اين فيلم هم مورد سوال يکي از نمايندگان است، البته اين نماينده عضو کميسيون فرهنگي مجلس نيست، چرا که اعضاي کميسيون فرهنگي اين فيلم را پيش از اکران ديده اند، اين فيلم اصلاحات لازم را داشته و مراحل قانوني را گذرانده است و منعي براي اکران عمومي ندارد.

به گفته نوش آبادي، فيلم «قصه ها» منطبق با ضوابط شوراي صدور پروانه نمايش و اکران است، تعدادي از نمايندگان مجلس هم قبل از اکران اين فيلم را ديده و عنوان کرده اند که مشکلي ندارد. «علي جنتي» وزير ارشاد در حاشيه افتتاحيه نمايشگاه فرهنگ قرآني «شميم وحي» که روز گذشته در بوستان گفت وگو برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراض برخي از نمايندگان درباره موضوعات مطبوعاتي، گفت: فردا براي پاسخگويي به سؤالات برخي از آنها به مجلس مي روم.

برچسب‌ها:

نظر شما