شناسهٔ خبر: 56391887 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس

صاحب‌خبر -
برترین‌ها
  • خبر خوش دولت برای رتبه بندی معلمان | تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه رتبه‌بندی معلمان خبر خوش دولت برای رتبه بندی معلمان | تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه رتبه‌بندی معلمان
  • واریز 10 میلیونی سود سهام عدالت برای جاماندگان | سود سهام عدالت جدید برای چه کسانی است؟ واریز 10 میلیونی سود سهام عدالت برای جاماندگان | سود سهام عدالت جدید برای چه کسانی است؟
  • کاهش ناگهانی قیمت مرغ در بازار امروز | قیمت مرغ گرم کیلویی چند؟ کاهش ناگهانی قیمت مرغ در بازار امروز | قیمت مرغ گرم کیلویی چند؟
  • تحویل یک روزه بدون قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | وام 100 میلیونی ایران خودرو برای این افراد تحویل یک روزه بدون قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | وام 100 میلیونی ایران خودرو برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چکیده : مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس را بصورت مرحله برای شما توضیح دادیم تا بتوانید به راحتی شروع به طراحی سایت کنید

 

اگرچه راه‌های زیادی برای ساختفن یک وب‌سایت وجود دارد، اما ما تلاش کردیم در این مقاله یکی از بهترین و ساده ترین روش های طراحی و داشتن سایت اشاره کنیم و در این مقاله با مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس را فرا خواهید گرفت

لازم به ذکر هست که وردپرس یک انتخاب محبوب برای ایجاد وب سایت می باشد و اگر تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید می توانید در یک ساعت سایت خود را راه اندازی کنید.

ما یک روز مثل شما تصمیم به طراحی سایت کردیم ولی دانش و نحوه کار را نمی دانستیم برای همین ما ساعت‌ها تحقیق در مورد ساخت وب‌سایت انجام داده‌ایم تا بتوانیم یک روش سریع و حرفه ای برای ایجاد سایت پیدا کنیم و ما با نوشتن این مقاله دقیق‌ترین و مرتبط‌ترین راهنمایی‌ها را برای کمک به شما در راه‌اندازی سایت  ارائه دهیم.

مراحل ایجاد وب سایت با وردپرس

چرا از وردپرس استفاده کنیم

شاید هنوز برای شما سوال باشد وردپرس چیست؟ وردپرس یک نرم افزار و یک برنامه ای می باشد که شما با نصب و راه اندازی آن می توانید وب سایت خود را طراحی کنید بدون استفاده از کد نویسی اگه شما می خواهید از وردپرس استفاده نکنید باید کد نویسی یاد بگیرید تا بتوانید سایت طراحی کنید ساختن یک وب سایت نیاز به درک درستی از HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) و لازمه که در کنار آن CSS هم فرا بگیرید و یاد گیری کد نویسی هم نیاز به چندین ماه زمان برای آموزش دیدن داره پس اصلا به صرفه نیست ولی با وردپرس شما دیگه لازم نیست زمانی برای یادگیری کد نویسی اختصاص دهید.

 

آیا وردپرس برای من مناسب است

تقریبا یک سوم تمام وب سایت ها بر روی وردپرس ساخته شده اند. و شما با استفاده از وردپرس امکانات بسیار زیادی برای مدیریت و طراحی وب سایت دارید اگه شما نیاز به یک سایت وبلاگ محور نیاز دارید وردپرس یک انتخاب عالی است اگه شما محصول برای فروش آنلاین دارید، همچنان وردپرس یک انتخاب مناسب است و وردپرس به شما امکان می دهد محتوای دیجیتال ایجاد و سازماندهی کنید.

 مراحل طراحی سایت با وردپرس

نحوه ایجاد سایت با وردپرس در 7 قدم

ما تجربه و دانش خود را جمع آوری کرده ایم تا چیزی جامع و در عین حال آسان برای شما ارائه دهیم. آن را در دسترس داشته باشید، و در کمترین زمان ممکن یک وب سایت برای خود یا هر شخص دیگری که نیاز به سایت دارد را طراحی کنید.

 

هاست مناسب انتخاب کنید

اگر در حال ساخت یک وب سایت از طریق وردپرس هستید، باید در قدم اول هاست هاست تهیه کنید تا یک "قطعه فضای" مجازی برای سایت داشته باشید. اکثر وب‌سایت‌های جدید برای راه‌اندازی نیاز به یک هاست خوب دارند و اگر در آینده سایت پیشرفت کرد و نیاز به فضای بیشتری داشتید، بعداً میتوانید ارتقا دهید.

اولین بخش اصلی راه اندازی سایت وردپرس، هاست است. ما یک راهنمای کامل در مورد اینکه هاست چیست به طور خلاصه هاست خانه ایی برای وب سایت شما است. فایل‌هایی که وب‌سایت شما را تشکیل می‌دهند به یک مکان مجازی برای زندگی نیاز دارند.

 

نام دامنه برای سایت خود ثبت کنید

هر سایتی به یک نام دامنه نیاز دارد. این اساساً آدرس منحصر به فرد سایت شما است. شما می توانید یک نام دامنه را مستقیماً از طریق برخی از ارائه دهندگان میزبانی دریافت کنید.

انتخاب یک نام دامنه خوب

هیچ فرمول محرمانه ای برای انتخاب یک نام دامنه عالی وجود ندارد، اما قوانین کلی وجود دارد که ارزش دارد هنگام راه اندازی یک وب سایت به آنها پایبند باشید.

برای خرید دامنه، چند نکته رو باید رعایت کنیم که بطور خلاصه برای شما قرار دادیم:

ارتباط کلیدی است: مطمئن شوید که دامنه شما با سایت شما مطابقت دارد.

کوتاه و شیرین: شما می خواهید مردم آدرس شما را به خاطر بسپارند، بنابراین هر چه کوتاه تر، بهتر!

از اعداد استفاده نکنید: داشتن اعداد در نام دامنه در نظرسنجی های صورت گرفته، مورد تایید مخاطبان نبوده است.

منحصر به فرد باشید! مطمئن شوید که دامنه قبلاً گرفته نشده است.

پس از ثبت دامنه، تمام آن متعلق به شماست. فقط در صورتی آن را از دست می دهید که تمدید نکنید

 

وردپرس را نصب کنید

شما فقط با پشتیبانی هاست خود تیکت بزنید و آنها وردپرس را برای شما نصب می کنند و دیگر لازم نیست شما فرآییند نصب وردپرس را انجام دهید اگر میخواهید خودتان وردپرس را نصب کنید پیشتهاد میکنم آموزش وردپرس دموتیک سایت را که بصورت ویدیوی می باشد مشاهده کنید وارد لینک زیر شوید.

https://demoticsite.com/wordpress-training/

 

قالب سایت خود را انتخاب کنید

زمان آن رسیده که تم وردپرس خود را انتخاب کنید! این سکوی پایه طراحی را فراهم می کند که از آن می توانید وب سایت شخصی خود را بسازید. تم های رایگان زیادی از طریق دایرکتوری تم وردپرس در دسترس هستند، در حالی که ممکن است مجبور شوید مبلغ کمی را برای یک تم پرداخت کنید.

هزاران قالب برای انتخاب در فهرست تم خود وردپرس وجود دارد. انواع موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کنید.

 

افزونه های مورد نیاز را نصب کنید

با بانک عظیمی از پلاگین ها (هم رایگان و هم پولی)، می توانید به راحتی سایت خود را به روشی که نیاز دارید پیاده کنید. فهرست پلاگین وردپرس یافتن آنچه را که نیاز دارید بسیار ساده می کند و همچنین نصب (و حذف نصب) پلاگین ها آسان است.

افزونه ها نرم افزارهایی هستند که می توانند برای بهبود عملکرد سایت شما به وردپرس اضافه شوند. ویژگی‌های پیش‌فرض به اندازه کافی برای ایجاد یک وب‌سایت کاملاً خوب ارائه می‌کنند، اما برای ارتقای آن به سطح بعدی معمولاً افزونه‌ها ضروری هستند.

 

محتوا و صفحات خود را ایجاد و سفارشی کنید

با سفارشی کردن متن و تصاویر، وب سایتی را برای خود بسازید.

افزودن محتوا به وردپرس بسیار ساختارمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید. محتوای سایت های وردپرس اساساً به دو نوع صفحه و پست تقسیم می شود. شکل ظاهری آنها به موضوعی که استفاده می کنید بستگی دارد.

صفحات برگه هایی ثابت و یکباره ای هستند که ستون فقرات سایت شما را تشکیل می دهند. برای مثال، صفحه اصلی و صفحه تماس شما صفحاتی خواهند بود. پست ها به موقع تر هستند. اگر سایت شما یک وبلاگ دارد، هر ورودی در آن وبلاگ یک پست خواهد بود.

 

سایت خود را در دسترس دیگران قرار دهید

وقت آن رسیده که افراد و کاربران اینترنتی بتوانند سایت شما را مشاهده کنند البته این را بدانید که هروقت لازم بود می توانید سایت خود را ویرایش و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید و روی سئو سایت خود کار کنید تا از طریق گوگل بازدید دریافت کنید.

 

ساخت و نگهداری یک سایت وردپرس یک تجربه بسیار ارزشمند است. شما در مورد طراحی، محتوا، موتورهای جستجو، کدنویسی و موارد دیگر خواهید آموخت، و چارچوب ساختاری که وردپرس در اختیار شما قرار می دهد همیشه موارد را قابل مدیریت نگه می دارد.

 
چگونه وردپرس را یاد بگیریم

برای یادگیری وردپرس پیشنهاد می شود از دوره های آموزش طراحی سایت و آموزش وردپرس مجموعه دموتیک سایت را مشاهد کنید شما در این دوره در زمان کوتاه نحوه طراحی سایت با وردپرس را بصورت ویدیوی و مقدمات تا پیشرفته آموزش خواهید دید و در کنار دوره های آموزش دارای مقالات مفید در زمینه طراحی سایت و گرافیک می باشد که می توانید از آنها بصورت رایگان استفاده کنید.

منبع: دموتیک سایت

 

برچسب‌ها:

نظر شما