شناسهٔ خبر: 56381594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

توصیه سرمربی سنگال به ایرانی‌ها/ به کی‌روش امیدوار باشید؛ او فوق‌العاده است

آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال از مربی ۶۹ ساله یوزهای ایرانی تمجید کرد و گفت باید به او امیدوار بود.

صاحب‌خبر -

آلیو سیسه در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی سنگال مقابل ایران که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: به بازیکنان خودمان می‌گویم که باید از فرصت‌ها استفاده کنیم. شما باید روی کارآیی تیم کار کنید و استفاده از فرصت‌ها همان کلید گم شده است. این تساوی مرا نگران نمی‌کند و به نظرم بازیکنانی داریم که می‌توانند گل بزنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات بیشتری درباره تیمش به دست آورده است،‌ گفت: اگر حریف مدافعان بیشتری داشته باشد، شما باید کارهای ترکیبی، کیفیت فنی و انتخاب‌های درستی کنید. به نظرم سبک بازی تیم مشکلی ندارد و شاهد دیداری جالب توجه بودیم. باید روی استفاده از موقعیت‌های گلزنی کار کنیم. وقتی موقعیت‌ها را مقایسه می‌کنیم، به نظرم می‌توانیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم.

سرمربی تیم ملی سنگال راجع به کار دشوار بازیکنانی که تلاش می‌کنند به ترکیب اصلی شیران ترانگا راه یابند، خاطرنشان کرد: امروز بازیکنانی چون مانه، دیاتا و دیا را در اختیار داشتیم و رقابت زیادی میان این بازیکنان برقرار است. تلاش می‌کنم تیم متوازنی داشته باشیم تا در جام جهانی از اعتبار سنگال دفاع کند. همه بازیکنانی که امروز در اختیار دارم،‌ شایسته حضور در جام جهانی هستند و قطعاً افرادی از انتخاب من خوشحال یا ناراحت می‌شوند.

سیسه در مورد گفت‌وگویی که پیش از شروع مسابقه با سرمربی تیم ملی ایران داشت، تصریح کرد: کی‌روش گفت که من باعث شده‌ام موهایش را از دست بدهد! ملاقات با او باعث خوشحالی من بود. کی‌روش مربی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود و یکی از مربیانی است که باید به او امیدوار بود.

نظر شما