شناسهٔ خبر: 56378795 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

هزینه‌ تعمیر لباسشویی سامسونگ در استاده

معمولا خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل انجام می‌شود مگر زمانی که نیاز باشد قطعات مثل برد یا موتور لباسشویی با دستگاه‌های مخصوص تعمیر شوند و باید این قطعات به کارگاه ارسال شود.

صاحب‌خبر -

 

 

معمولا خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل انجام می‌شود مگر زمانی که نیاز باشد قطعات مثل برد یا موتور لباسشویی با دستگاه‌های مخصوص تعمیر شوند و باید این قطعات به کارگاه ارسال شود.

لباسشویی یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه‌های لوازم برقی منزل است که معمولا پیش می‌آید که نیاز به تعمیرات داشته باشد. استاده (ostadeh.com) از پلتفرم‌هایی است که تلاش کرده برترین متخصصین خدماتی را معرفی کنید. در استاده می‌توانید به صورت مستقیم با شماره کارگاه‌های تعمیر لباسشویی یا متخصصین آن تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به استاده با متخصصین دیگر در زمینه کارهای خدماتی (مثل تعمیر جاروبرقی، تلویزیون، ظرفشویی و…) به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی:

اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، متوجه مشکلاتی از این قبیل شدید، بدانید که ایرادی در آن وجود دارد و باید سریع‌ترتعمیر شود:

  • مشاهده شدن آب روی زمین زیر ماشین لباسشویی، نشان دهنده نشتی شلنگ آن می‌باشد.
  • اگر آب ماشین تخلیه نمی‌شود، ممکن است ایرادی در شلنگ تخلیه آن وجود داشته باشد.
  • بوی بد لباس‌ها بعد از شسته شدن، می‌تواند به‌دلیل وجود داشتن کپک در درز درب ماشین لباسشویی شما باشد.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی سامسونگ - اخبار رسمی

مشکلاتی که در بالا گفته شد به‌علاوه بسیاری از ایرادات دیگر در ماشین لباسشویی، می‌توانند تعمیر شوند. این خدمات تعمیراتی عبارتند از:

  • رفع لرزش ماشین لباسشویی: این مشکل بیشتر هنگام خشک کردن لباس‌ها دیده می‌شود. ممکن است دستگاه تراز نباشد که با گذاشتن یک کفپوش زیر آن، مشکل رفع می‌شود؛ یا ممکن است ایراد از قسمت‌های فنی دستگاه مانند کمک فنر ضد لرزش، فنرهای دیگ‌، یا بردهای الکترونیکی باشد.
  • حل کردن مشکل صداهای غیرعادی: ممکن است اشیاء متفاوتی در مخزن ماشین لباسشویی افتاده باشند. این اشیاء می‌توانند تا فیلتر و یا دیگ زیر(مخزن اصلی) بروند و ایراداتی ایجاد کنند. نکته قابل توجه این است که هنگام شنیدن این صداها، ابتدا باید ماشین را از برق کشید.
  • رفع ایراد تمیز نشدن لباس‌ها: این مشکل که بسیار رایج می‌باشد، دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد از جمله: جرم گرفتن درام ماشین، انتخاب نادرست برنامه شستشوی ماشین، مسدود بودن مسیر جاپودری و بسیاری دلیل دیگر که قابل حل می‌باشند.
  • رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی: این ایراد می‌تواند ناشی از خراب شدن ترموستات، المنت هیتر دستگاه، یا سیم‌کشی‌های آن باشد که قابل تعمیر می‌باشند.
  • برطرف کردن ایراد وجود برق در بدنه: اکثرا دلیل این مشکل در ماشین لباسشویی، وصل نبودن سیم ارت می‌باشد. ولی ممکن است مشکلاتی از قبیل اتصالی در سیم‌ها نیز وجود داشته باشد.
  • تعویض قطعات از رده خارج با نمونه‌های اوریجینال

زز هزینه تعمیر ماشین لباسشویی| 88520173مستر امداد

هزینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ:

سامسونگ، شرکتی کره‌ای است که از سال ۱۹۳۸ در زمینه‌های فناوری و الکترونیک فعالیت داشته است. این شرکت، در سال ۲۰۰۵ بهترین تولید کننده لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و… معرفی شد. به همین سبب استفاده مردم از این مارک لوازم برقی و درنتیجه درخواست تعمیرات آن‌ها بسیار افزایش داشته است. در ادامه این مطلب درباره تعمیرات ماشین لباسشویی از استاده، همراه ما باشید.

باید بدانید که هزینه تعمیرات متفاوت ماشین لباسشویی، به عوامل متعددی وابسته است که می‌توان تعدادی از آن‌ها را قید کرد:

  • اگر لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، نوع و کیفیت قطعات جایگزین شده در هزینه تاثیرگذار می‌باشد.
  • اگر تعمیر ماشین لباسشویی خود را به تعمیرکار سپرده‌اید، دقت کنید که هر تعمیرکار متناسب با تجربه و سابقه کاری خود هزینه دریافت خواهد کرد.
  • داشتن یا نداشتن گارانتی ماشین لباسشویی در هزینه تعمیرات آن تاثیرگذار است.
خدمت قیمت به تومان
هزینه نصب اولیه ماشین لباسشویی سامسونگ ۱۵۰.۰۰۰
تعویض فیلتر و جرم‌گیری ماشین لباسشویی سامسونگ ۲۰۰.۰۰۰
هزینه تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ ۲۷۰.۰۰۰ الی ۴۰۰.۰۰۰
هزینه اجرت نصب پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ ۸۵.۰۰۰
هزینه تعمیر و تعویض تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی سامسونگ ۲۰۰.۰۰۰ الی ۴۰۰.۰۰۰
هزینه تعویض تایمر دیجیتال لباسشویی سامسونگ ۲۵۰.۰۰۰ الی ۴۳۰.۰۰۰
اجرت تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ ۸۵.۰۰۰
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی سامسونگ ۲۰۰.۰۰۰ الی ۵۵۰.۰۰۰
هزینه تعویض فنر ماشین لباسشویی سامسونگ ۲۱۰.۰۰۰ الی ۳۴۵.۰۰۰
هزینه تعویض هیدرو استارت لباسشویی سامسونگ ۱۳۰.۰۰۰ الی ۲۸۰.۰۰۰
هزینه تعویض شیر برقی لباسشویی سامسونگ ۱۴۵.۰۰۰ الی ۲۸۵.۰۰۰
هزینه تعویض میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ ۹۵.۰۰۰ الی ۶۵۰.۰۰۰
هزینه تخلیه لوله‌های تخلیه و پمپ و رفع گرفتگی لباسشویی سامسونگ ۸۰.۰۰۰
هزینه تعویض و تعمیر کاسه‌نمد ، بلبرینگ و سه‌نظام لباسشویی سامسونگ ۴۵۰.۰۰۰ الی ۹۸۰.۰۰۰
هزینه عیب‌یابی ۸۰.۰۰۰

با توجه به مطالب گفته شده در بالا درباره لباسشویی، اکنون می‌دانید که هزینه تعمیرات این دستگاه، ثابت نمی‌باشد و از حدود ۸۵۰۰۰تومان هزینه تعویض تایمر ماشین، گرفته تا هزینه سه نظام ماشین لباسشویی که حدود ۱۵۰۰۰۰۰تومان می‌باشد. اگر برای شناسایی و رفع مشکل، از کارشناس کمک گرفتید، بدانید که هزینه ایاب و ذهاب و کارشناسی مشکل، حدودا ۱۲۰۰۰۰تومان است.

خرابی‌های رایج لباسشویی:

در ادامه، قصد داریم برخی از مشکلات رایج لباسشویی را معرفی کنیم تا هنگام استفاده از آن، در صورت خرابی بدانید اقدامات اولیه برای رفع آن‌ها چه کارهایی هستند:

  • ماشین لباسشویی، روشن نمی‌شود: اولین احتمال در این قسمت، خرابی در قسمت دوشاخه برق لباسشویی می‌باشد. اگر از نظر پریز برق و دوشاخه، مشکلی وجود نداشت و مطمئن شدید برق به دستگاه می‌رسد، ممکن است ایراد از قسمت خازن ورودی و یا برد باشد. اگر ایراد از خازن و برد باشد، باید تعمیرات را به‌دست متخصص بسپرید. گاهی نیز ممکن است مشکل از تایمر لباسشویی باشد. در این‌صورت ولوم تایمر را چک کنید.
  • درب ماشین لباسشویی، بعد از شستشوی لباس باز نمی‌شود: این ایراد ممکن است به‌دلیل شکسته شدن قفل از داخل، فعال شدن قفل کودک یا خرابی میکروسوییچ درب باشد. یکی دیگر از دلایل احتمالی این خرابی، تخلیه نشدن درست آب لباسشویی است.
  • دیگ ماشین، نمی‌چرخد: ابتدا سالم بودن موتور را بررسی کنید. اصلی‌ترین ایراد می‌تواند از قسمت موتور باشد. اگر مشکل از موتور دستگاه نبود، مطمئن شوید که بیش از حد لباس درون ماشین نریخته‌اید و تعادل آن را به‌هم نزده‌اید. لازم به ذکر است که خرابی در قسمت قفل درب ماشین نیز تاثیرگذار است. در نهایت نیز بررسی کنید و مطمئن شوید که تسمه پاره نشده است.
  • نشت آب از لباسشویی: اگر می‌خواهید مشکل نشت آب لباسشویی را برطرف کنید، ابتدا باید تشخیص دهید این ایراد از کدام یک از قسمت‌های شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه، لاستیک دور درب دستگاه، یا محفظه جاپودری می‌باشد. در هنگام تشخیص، به چند نکته توجه داشته باشید:
  1. در قسمت شنگ‌ها، بررسی کنید که مسدودیتی وجود نداشته باشد.
  2. در قطعات گفته شده، به‌دنبال جای ترک یا شکستگی بگردید.دقت کنید که ممکن است به راحتی دیده نشوند.
  3. اگر برای مدت زیادی لباسشویی خود را کنار گذاشته‌اید و اکنون بعد از مدت‌ها در حال استفاده از آن هستید، بهتر است لاستیک دور درب دستگاه را تعویض نمایید.

 

نظر شما