شناسهٔ خبر: 56369394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خط قرمز پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است

فرمانده فراجای استان اردبیل گفت: خط قرمز پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است و ما کوتاه نمی‌آییم و با توجه به این که برخی ناامنی‌ها اخیرا پیش آمد، خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی مشکل خاصی در استان پیش نیامده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: با همکاری دلسوزانه مردم تحرکات افراد اجیر شده سرویس‌های بیگانه در استان در حال بی‌اثر شدن است و مردم استان اردبیل با ابراز احساسات و حمایت هوشمندانه سعی دارند تا خادمان خود را در صیانت از نظم  امنیت تشویق و ترغیب کنند.

وی بیان کرد: مردم استان اردبیل با ابراز احساسات و حمایت هوشمندانه خود سعی کردند تا خادمان خود را در صیانت از نظم و امنیت تشویق و ترغیب کنند و پلیس با مردم عهد بسته تا آخرین قطره خون در حفاظت و حراست از نظم و امنیت، ناموس، جان و مال مردم در صحنه بوده و اجازه کوچک‌ترین جولان را به دشمنان ندهد.

فرمانده فراجای استان اردبیل بیان کرد: خط قرمز پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است و ما کوتاه نمی‌آییم و با توجه به این که برخی ناامنی‌ها اخیرا پیش آمد، خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی مشکل خاصی در استان پیش نیامد و فریب‌خوردگانی که اجیر سرویس‌های بیگانگان بودند، دستگیر کردیم.

تقوی بیان کرد: مردم ولایتمدار استان اردبیل هیچ گونه همراهی را با این افرادی که تعدادشان هم کم بود نداشتند و کم‌ترین تعرض به جان و مال مردم در حوادث اخیر استان ملموس بود که به همین منظور از خانواده‌ها درخواست داریم تا مراقب رفت و آمدهای نوجوانان و جوانان باشند و اسیر هیجانات و برخی تحرکات احساسی نشوند.

فرمانده فراجای استان اردبیل ادامه داد: باید با عقلانیت و اطمینان بیشتر در این زمینه عمل کنیم تا بتوانیم تمام مشکلات را حل و فصل کرده و شاهد تحقق امنیت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/142

نظر شما