شناسهٔ خبر: 56367616 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

برگزاری آخرین جلسه كمیته استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در یزد

آخرین جلسه کمیته استانی بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بمنظور بررسی پایش آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به متقاضیان تبصره 18 سال 1400 در محل دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،محمد دهقان منشادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ و با اشاره به آمار کشوری درصد جذب اعتبارات تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ و رتبه بندی استانها اعلام کرد نسبت به سهمیه استانی که باید تا پایان شهریور ماه جذب می شده است طبق آمار و گزارشات استان یزد بیش از 110 درصد جذب نموده است .

دکتر سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی جهت ارائه تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بمنظور ایجاد اشتغال و همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر طرح‌هایی که از  این محل تسهیلات خود را دریافت نموده‌اند، تلاش و اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استانی را در این خصوص ضروری دانست .

در مجموع بیش از 8500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به طرح های تولیدی و خدماتی استان یزد پرداخت گردیده است.

نظر شما