شناسهٔ خبر: 56363041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دانیال و آخرین فرصت‌ها برای دلربایی از کی‌روش

مدافع راست پرسپولیس همچنان برای خود شانس حضور در تیم ملی و جام جهانی را قائل است و از آخرین فرصت‌هایش در این راه سود می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست پرسپولیس که در این فصل و تا پایان هفته ششم توانسته با سه پاس گل در جمع مدعیان برترین پاسور لیگ حاضر شود، آخرین شانس‌های خود را برای حضور در تیم ملی دنبال می‌کند.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد دانیال اسماعیلی‌فر بتواند در آخرین اردوی تیم ملی در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حاضر شود، او از این اردو بازماند. با این حال همان‌طور که دانیال وعده داده بود، به دنبال این است تا شرایط خود را در فرصت باقی‌مانده در مسیری قرار دهد که بتواند در رقابت نهایی برای حضور در تیم ملی قرار گیرد.

مدافع راست پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل گل گهر نیز توانست در نقش گلساز تیمش ظاهر شود و البته با بدشانسی ارسال او که با گلزنی گولسیانی همراه شده بود، در نهایت پذیرفته نشد. در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی، و با توجه به اینکه زودتر از این موعد لیست تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها مشخص خواهد شد، امیدوار است بتواند شانس حضور در این تورنمنت را برای خود شکل دهد و باید دید در جدال‌های باقی مانده با چه عملکردی خود را به کادرفنی تیم ملی نشان خواهد داد.

نظر شما