شناسهٔ خبر: 56340293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده پرتغال و چک 2 مهر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده پرتغال و چک 2 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در پنجمین بازی ار گروه 2 از سطح 1 لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند.

پرتغال 7 امتیازی و رده دومی که در تعقیب اسپانیای 8 امتیازی لوئیز انریکه است، امشب در پنجمین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بایستی به مصاف چک رده سومی و 4 امتیاز برود. برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و چک 2 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرتغال و چک 2 مهر 1401

پخش زنده پرتغال و چک 2 مهر 1401

چک که در یورو 2020 خوش درخشیده بود رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را نیز خوب و با برتری بر سوییس آغاز کرد، حتی اگر تساوی برابر اسپانیای قدرتمند در بازی دوم را امیدوارکننده قلمداد کنیم، دو شکست پیاپی بعد از برابر پرتغال و اسپانیا کار را برای چک پیچیده کرده است. آن‌ها حال با 4 امتیاز بالاتر از سوئیس 3 امتیازی قرار دارند.

پرتغال بازی‌ها را در اسپانیا و با تساوی برابر تیم ملی این کشور آغاز کرد، آن‌ها در ادامه دو پیروزی برابر سوئیس و چک کسب کردندتا اوضاع خوبی داشته باشند اما در بازی چهارم با یک گل به طرزی عجیب برابر سوئیس بدون امتیاز شکست خوردند تا رقابت صدرنشینی با اسپانیا را تا هفته پنجم واگذار کنند.

دو تیم پیش از این دوبار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای پرتغال بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و چک 2 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما