شناسهٔ خبر: 56331635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

ایکاش دستکم باندازه ضرغامی با تدبیر و سنجیده عمل می‌کردید! | اکبر اعلمی

صاحب‌خبر -

اکبر اعلمی، نماینده‌ی اسبق مردم تبریز در مجلس، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ایکاش دستکم باندازه ضرغامی با تدبیر و سنجیده عمل می‌کردید!» نوشت:

در پی پخش سریال «سرزمین کهن» که باتظاهرات وسیع و اعتراضی شهروندان بختیاری در شهرهای؛ اصفهان، دزفول، اندیمشک، ایذه، شهر کرد، لالی و الیگودرز همراه و خواستار استعفای عزت‌الله ضرغامی رئیس وقت سازمان صداوسیما بودند، ضرغامی ضمن متوقف کردن پخش سریال مزبور، نخست هیاتی را برای دلجویی و گفت‌وگو با مردم راهی این مناطق کرده و سپس خود در ششم اسفند ۹۲، به طور سرزده و انفرادی در جمع مردم بختیاری مسجد سلیمان حاضر و درحالیکه لباس بختیاری‌ها را برتن داشت، در دیداری چند ساعته، علاوه بر شنیدن نظرات حاضران درباره مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن»، توضیحاتی به آنها ارائه و از رشادت‌های بختیاری‌ها درطول تاریخ ایران قدردانی کرد.

همین دو اقدام ساده و ابتدایی، برای فروکش کردن عصبانیت مردم و جلوگیری از تبدیل اعتراضات آنها به اغتشاشات کافی بود.

ایکاش در پی درگذشت مظلومانه مهسا امینی و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردم، مقامات تاثیرگذار کشور نیز بجای پاشیدن نمک به زخم مردم، دستکم به اندازه ضرغامی، کمی تدبیر بخرج داده و سنجیده عمل می‌کردند.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و عضو شورای عالی فضای مجازی، امروز در توییتی نوشت: «بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم».

انتهای پیام

نظر شما