شناسهٔ خبر: 56290016 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دلسوزی «جوان» برای «دختران ایران»

روزنامه جوان نوشت: هر که ایران را دوست دارد و دل نگران دختران ایران است، باید در مقابل این توطئه شوم تروریستی هوشیار باشد و اجازه ندهد که به نام خونخواهی برای ژینا امنیت سایر دختران ایران به مخاطره افتد.

صاحب‌خبر -

روزنامه جوان امروز در یادداشتی گرچه اشاره ای به اعتراضات دیروز در تهران و سایر شهرهای کشور نداشت اما تلویحا نسبت به ادامه آن ابرار نگرانی کرد.

این روزنامه نوشت: باید واقع بین بود و فهمید دیگر موضوع گشت ارشاد یا فوت یک هموطن نیست، اینک بستری برای تجزیه طلبان تروریست فراهم شده تا با تحریک عواطف و هیجانات عمومی، زمینه را برای تضعیف امنیت ملی ایران فراهم آورند. هرچند نخستین تیم از تیم های عملیات ویژه مشترک موساد و کومله زیر ضربه وزارت اطالعات رفت، اما بعید نیست که سایر تیم های این شبکه از فرصت مشغول شدن همه به ناآرامی ها سوءاستفاده کنند و بخواهند خدشه ای به اماکن حساس و حیاتی کشور وارد آورند

نویسنده این یادداشت در پایان نیز اظهار کرد: هرکه ایران را دوست دارد و دل نگران دختران ایران است، باید در مقابل این توطئه شوم تروریستی هوشیار باشد و اجازه ندهد که به نام خونخواهی برای ژینا امنیت سایر دختران ایران به مخاطره افتد.

 

نظر شما