شناسهٔ خبر: 56282736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

جابجایی ۱۲ هزار زائر حسینی با ناوگان اتوبوس در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابجا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر سه‌شنبه در جلسه تشریح اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت راهداری با ماشین آلات و تجهیزات سنگین از ۳ ماه قبل در مرز تمرچین و خسروی افزود: با تمهیداتی که پیش بینی شده بود خوشبختانه هیچ گونه توقفی نه در مسیر رفت و نه برگشت رخ نداد و هیچ مسافری بر زمین نماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این در ایام اربعین هم از ۱۵ شهریور ماه ۳۵ نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز با ۱۵ دستگاه ماشین آلات در مرز مهران مستقر شدند.

وثوقی ادامه داد: خوشبختانه در تردد مسافران در سایر مسیرها از جمله اردبیل تهران و برعکس هم در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و در تمام این مدت تا ساعات آخر روز ناوگان اتوبوس رانی آماده جابجایی مسافران بودند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل علاوه بر تأمین نیازهای استان به جابجایی زائران استان‌های تهران، البرز و آذربایجان شرقی هم کمک رسانی کردند و در مسیر برگشت مسافران این استان‌ها هم از طریق اتوبوس‌های استان جابجا شدند.

نظر شما