شناسهٔ خبر: 56209068 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

به مناسبت ایام محرم و صفر:

حضور گسترده کرمانشاهیان در پویش «نذر خون»

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار کرمانشاه، به نیت ایام عزاداری حسینی (ع) در پویش نذر خون مشارکت ستودنی و گسترده‌ای داشتند و این پویش که از ابتدای ماه محرم آغاز شد تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مریم میرزاده امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد بنابراین به این منظور پایگاه‌ انتقال خون کرمانشاه در اربعین حسینی (ع) فعال و آماده خدمت رسانی است.
 
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: اهدای خون امری خداپسندانه، نجات‌بخش زندگی و تبلور همدلی و نوع دوستی بوده و دارای اجر معنوی و جلوه ای زیبا از فرهنگ ایثار و فداکاری است‌.
 
وی خاطر نشان کرد: همزمان با اربعین حسینی (ع)، پایگاه ستاد مرکزی انتقال خون استان کرمانشاه واقع در بلوار بنت الهدی آماده خدمات رسانی و پذیرای مراجعه کنندگان است.
 
میرزاده گفت: ساعت فعالیت پایگاه انتقال خون در روز اربعین حسینی (ع)، هشت صبح الی ۱۹ خواهد بود.
 
وی ادامه داد: همانگونه که در دین مبین اسلام نیز پیرامون جایگاه والا و ارزشمند ایثارگری و نجات جان انسان‌ها تاکید شده است؛ "اهدای خون" امری خداپسندانه، نجات‌بخش زندگی و تبلور همدلی و نوع دوستی بوده و دارای اجر معنوی و جلوه ای زیبا از فرهنگ ایثار و فداکاری است.
 
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه بیان داشت: اهدا کنندگان خون در استان کرمانشاه، به طور مستمر در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی، همدل و همراهان همیشگی سازمان انتقال خون هستند و از این عزیزان میخواهیم با اهدای خون به ویژه در ایام سوگواری حسینی (ع)، یاری رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی باشند.
 
وی بیان داشت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار کرمانشاه، به نیت ایام عزاداری حسینی (ع) در پویش نذر خون مشارکت ستودنی و گسترده‌ای داشتند و این پویش که از ابتدای ماه محرم آغاز شد تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
 
میرزاده اظهار داشت: اهداکنندگان توجه داشته باشند که زمان مراجعه خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در زمان مراجعه کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/

نظر شما