شناسهٔ خبر: 56196658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

با دستور دادستان تهران اجرا می‌شود

مزایده بیش از یک هزار خودروی توقیفی در گمرکات

صاحب‌خبر -
 
 
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار دستگاه خودروهای توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود، گفت: نمایندگان سازمان اموال تملیکی با مراجعه به گمرکات محل توقیف برای اجرای این دستور نسبت به تحویل خودروهای در محل نگهداری اقدام کنند.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودروهای توقیفی افزود: پس از سفر رئیس‌قوه قضائیه به استان بوشهر و دستور وی مبنی بر روشن شدن وضعیت خودروهای توقیفی، حجت بر تمام دستگاه‌ها تمام شده است. دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای تأکیدهای رئیس‌قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده سال‌های اخیر، دستور داد تا فرآیند تحویل خودروها از گمرکات، انبارهای عمومی و بنادر تا سه روز آینده با همکاری همه دستگاه‌های متولی اجرا شود. وی با اشاره به فرآیند تحویل خودروها از سوی گمرکات و انبارهای عمومی و بنادر به اموال تملیکی اظهارداشت: قرار است تا سه روز آینده، با اقدامات لازم حتی در تعطیلات پیش رو، خودروها تحویل نمایندگان سازمان اموال تملیکی شود.
صالحی گفت: در این جلسه مصوب شد تا از روز تشکیل جلسه، فرآیند اجرای مزایده آغاز و حداکثر تا ۱۵ مهر سال جاری توسط سازمان اموال تملیکی به پایان رسد.

نظر شما