شناسهٔ خبر: 56169437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت اطلاعات | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس

وزارت اطلاعات با اشراف، تهدیدات مختلفی را خنثی کرده است

صاحب‌خبر -
ابوالفضل عموئی، با اشاره به نشست امروز (دوشنبه ۲۴ مرداد) کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز حجت الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات در کمیسیون حاضر شد.
وی تاکید کرد: معاونان وزیر در حوزه امنیت و ضدجاسوسی او را همراهی و در کمیسیون امنیت ملّی مجلس حضور پیدا کردند.
این نماینده مجلس بیان کرد: در این جلسه، وزیر اطلاعات گزارش مفصلی از اقدامات این دستگاه در یک ساله گذشته در مواجهه با تهدیدات و توسعه امنیت کشور ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر اساس گزارش ارائه شده، در این دوره رویکرد وزارت اطلاعات افزایش هماهنگی جامعه اطلاعاتی بوده و با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.
وی افزود: در مواجهه با تهدیدات تروریسم تکفیری هم اقدامات مؤثری صورت گرفته است. علی‌رغم برخی تلاش‌های تکفیری‌ها برای اخلال امنیتی در ایام عزاداری محرم، اشراف وزارت اطلاعات، منجر به برگزاری مراسمهای محرم، در کمال امنیت و آرامش شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت اطلاعات با اشراف تهدیدات مختلفی از جانب جریانات ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است. تأمین امنیت اقتصادی هم از اولویتهای کاری وزارت اطلاعات در دوره جاری بوده است.



 

لینک اشتراک گذاری :

نظر شما