شناسهٔ خبر: 56150502 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

راهکار ارتباط یکپارچه چیست و چگونه کسب و کارتان را متحول می‌کند؟

صاحب‌خبر -

چگونه با استفاده از راهکارهای ارتباطی یکپارچه کسب و کارتان را متحول کنید؟

ارتباطات در هر کسب و کاری نقش اساسی دارد و این روزها به طور فزاینده‌ای دیجیتالیزه شده است. تیم‌های شما از کانال‌های مختلفی - از گفتگو و متن گرفته تا ویدیو - برای همکاری با یکدیگر و تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند، و یکپارچه کردن این کانال‌ها می‌تواند به شما در بهبود برخی از حیاتی‌ترین جنبه‌های اداره کسب‌وکارتان کمک کند. مزایای ارتباطات یکپارچه از افزایش بهره وری کارمندان گرفته تا بهبود خدمات مشتری و گسترش سود شما شامل می‌شود.

 سرویس راهکارهای ارتباطی یکپارچه چگونه کار می کند؟

چگونه پلت فرم UCaaS می تواند نیروی کار شما را فعال و شرکت شما را رقابتی نگه دارد؟ چه مزایایی با ارتباطات یکپارچه می توانید انتظارش را داشته باشید؟

راهکار ارتباط یکپارچه چیست و چگونه کسب و کارتان را متحول می‌کند؟

 سرویس راهکارهای ارتباطی یکپارچه چیست؟

به طور سنتی، مدیریت زیرساخت‌های ارتباطی کسب و کارها به معنای خرید، نگهداری و ارتقاء سخت افزار و نرم افزار بود - فرآیندهای پرهزینه و ناکارآمد که اغلب به آموزش مجدد پرسنل و پشتیبانی فنی نیاز داشتند.

سرویس راهکارهای ارتباطی یکپارچه سرمایه گذاری از بخش‌های داخلی و مجزا از هم را حذف کرده و به سمت تکامل پلت فرم ارتباطات داخلی شما حرکت می‌کند.

سرویس راهکارهای ارتباطی یکپارچه در واقع زیرساختی به شما می‌دهد که در صورت نیاز تمامی کارمندان و مشتریان از طریق صدا، پیامک، چت، ویدیو، تجزیه و تحلیل و گزارش‌های آنی و.. برروی پلتفرم واحد در ارتباط باشند.

یکی از خصوصیات بارز چنین پلتفرمی پشتیبانی از تمامی دستگاه‌های شما برای برقراری ارتباط است. به این معنی که برای چنین پلت فرمی مهم نیست شما از گوشی آندروید استفاده می کنید یا آی او اس. پشت لپتاپ  ویندوزی نشسته‌اید یا از لپ‌تاپ‌های اپل استفاده می‌کنید. از همه اینها شما می‌توانید ارتباط خودتان را با مشتریان‌تان حفظ کنید.

با استفاده از رابط های برنامه نویسی می توانید سرویس راهکارهای ارتباطی یکپارچه را با سایر برنامه های تجاری کسب وکارها مانند نرم افزار ارتباط با مشتریان یکپارچه سازید. می‌توانید از APIهای ارتباطی برای استقرار ربات‌های چت در وبسایت‌تان و سایر موارد مورد نیاز برای . یکی از مهم‌ترین بخش‌های راهکار ارتباطی یکپارچه پوشش همه جانبه و کامل ارتباطات تلفنی شماست. شما همواره چه در شرکت، منزل، مسافرت یا هر نقطه ای که باشید می‌توانید با مشتریان‌تان در ارتباط باشید.

۴ مزیتی که می‌توانید با استفاده از سرویس‌های ارتباطی یکپارچه به دست بیاورید را در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد. هنگامی که تمامی ارتباطات شما در پلت فرم ابری قرار بگیرد کسب و کار شما مزیت‌های زیر را خواهد داشت.

   1.سیلوها را کاهش دهید

اثر سیلو  پدیده رایج در سازمان‌هایی است که پلتفرم‌های عملیاتی ناسازگار و کانال‌های ارتباطی ضعیف و جزیره‌ای دارند. سیلوها زمانی رخ می‌دهند که دپارتمان‌ها یا کارمندان از چندین ابزار مختلف برای انجام وظایف روزانه استفاده می‌کنند. این کار می تواند به سرعت، ارتباط شما با مشتریان‌تان را مختل کرده و ضربه جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند. در وبسایت شرکت نومان مقاله‌ای جامع در مورد اثر سیلو و تهدید کسب و کارها در فقدان راهکارهای ارتباطی آورده شده است که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

 سرویس ارتباطی یکپارچه تمامی داده های ارتباطی را در داخل سازمان یکپارچه می‌کند و از طریق ارتباط با سایر برنامه‌ها به سایر داده‌های تجاری مهم کسب و کار متصل می شود. به این ترتیب، کارمندان می توانند همواره از یک کانال ارتباطی استفاده کرده و احساس اطمینان کنند که همیشه آخرین و مرتبط ترین اطلاعات مشتری را مشاهده می کنند. این کار باعث می‌شود تا تعاملات و خواسته‌های مشتری را بهتر درک کرده و تا نقطه نهایی فروش درست هدایت کنند.

 2. تشخیص صحیح روندها و فرصت ها

راهکار ارتباطی یکپارچه با  گزارش‌های جامعی که ارائه می دهد به شما امکان می دهد روندها را در بخش ارتباطی خود مشاهده کنید، چه زمانی حجم تماس‌ها افزایش می یابد؟ کدامیک از کارمندان بیشتر از همه بامشتریان در ارتباط بوده است؟ کدام یکی از کارمندان پاسخگویی کمتری نسبت به دیگران داشته است؟ در چه بخش‌هایی شکایت مشتریان بیشتر است؟

 هنگامی که کانال های ارتباطی از طریق یک راهکار ارتباطی به هم متصل می شوند، دپارتمان‌های مختلف می توانند گلوگاه ها را شناسایی کرده و راه حل هایی برای کاهش نقاط اصطکاک و بهبود ناکارآمدی ها بیابند. برای مثال، شرکت خرده‌فروشی متوسطی ​​را در نظر بگیرید که متوجه می‌شود تماس‌های مشتریان به اشتباه به سمت کارشناسانی هدایت می‌شود که قادر به راهنمایی صحیح نیستند. مشتریان پس از چندین انتقال تماس، تلفن را قطع کرده و  نیاز کسب و کار خود را به سمت رقیب می برند. با راهکار ارتباطی یکپارچه، این شرکت می تواند خیلی زود متوجه این مشکل شود.

به عنوان مثال در ساده‌ترین راه‌حل می‌تواند با اضافه کردن یا بهبود تلفن گویا تماس‌ها را مستقیماً به بخش یا فردی خاص هدایت کند و زمان انتظار مشتریانش را کاهش دهد.

یا به عنوان مثال اگر زمان انتظار مشتریان در ساعاتی از روز طولانی‌تر باشد، مدیریت می‌تواند زمان‌های فعالیت را با کمی تغییر یا اضافه کردن نیروی انسانی دورکار در آن ساعات این مشکل را مرتفع سازد.

3. نیروی کار خود را بسیج کنید

چه کارمندان شما در محل شرکت شما باشند و چه از خانه کار کنند (مانند اکثر افراد در زمان انتشار کوید ۱۹)، می توانند اکانت شخصی شده و مشابه تمام امکاناتی که در محل کار داشتند را در اختیار داشته باشند و این به معنی واقعی ایجاد ساختارهای دورکاری در کسب و کار است.

استفاده از ابزارهایی نظیر کنفرانس صوتی و تصویری شمارا وارد سطح جدیدی از ارتباطات می‌کند. براحتی‌ می‌توانید با چند کلیک با مشتریان‌تان وارد جلسات مجازی شوید و محصول یا خدمتتان را پرزنت کنید. یا جلسات هفتگی درون سازمانی‌تان را با این ابزار مدیریت کنید.

در شرایط نامشخص دوران پس از COVID-19، چابکی برای هر کسب و کاری مهم است. حتی بدون بیماری کویدن ۱۹ امکان استفاده از متخصصین و  فرصت‌های دورکاری یکی از مزیت‌های راهکارهای ارتباطی یکپارچه است. در ایران متاسفانه آمار مدونی از میزان علاقه کارکنان برای کارکردن از خانه وجود ندارد اما احتمالا اگر کسب و کاری به کارکنان خود فرصت دورکاری یک روز در هفته را فراهم کند به عنوان مزیت جذاب و رقابتی در زمینه نیروی انسانی محسوب می‌شود.

با راهکارهای ارتباطی یکپارچه کارکنان می‌توانند از راه دور با مشتریان در ارتباط باشند. به سیستم ارتباطی نظیر واتس اپ متصل شوند و تمامی کارمندان از مرحله ارتباط با مشتریان مطلع شوند. کارکنان از راه دور تماس‌ها را به همکاران انتقال دهند یا از طریق ویدئو کنفرانس جلسات معرفی محصول و خدمات برگزار کنند، دپارتمان‌های مختلف می توانند از هر کجا و در هر زمان با یکدیگر همکاری کنند.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه راهکارهای ارتباطی یکپارچه می‌توانید به وبسایت شرکت نومان به آدرس www.nomanco.net  مراجعه کنید و از مشاورین این مجموعه در مورد کارکرد آن سوال بپرسید.

 4. افزایش رشد درآمد

راهکار ارتباط یکپارچه چیست و چگونه کسب و کارتان را متحول می‌کند؟

ارتباطات یکپارچه به نفع شماست. این کار بهره‌وری کارمندان شما را افزایش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تجربیات مثبتی را برای مشتری رقم بزنند، حس اعتماد و وفاداری مشتریان تقویت  می‌شود و منجر به رشد درآمد کسب و کارتان خواهد شد.

راهکارهای ارتباطی یکپارچه نظیر 3cx زمان و بودجه IT را آزاد می کند چرا که نیاز به پشتیبانی نیروی انسانی ندارد و پس از راه اندازی به آسانی مستقر می‌شوند.

اغلب کارفرمایان در ابتدا داشتن چنین راهکاری را دستم کم می‌گیرند اما واقعیت این است که بخش ارتباطات ستون فقرات هر شرکتی است و راهکارهای ارتباطی یکپارچه می تواند تاثیر زیادی بر سود نهایی هر شرکت داشته باشد.

اطمینان از ارتباطات روان بین کارمندان و مشتریان برای پیشبرد رشد کسب و کار ضروری است. و با پلت فرم UCaaS، سازمان شما به خوبی در مسیر  موفقیت قرار خواهد گرفت.

از چه راهکار ارتباطی یکپارچه استفاده کنیم؟

راهکار ارتباط یکپارچه چیست و چگونه کسب و کارتان را متحول می‌کند؟

راهکارهای ارتباطی یکپارچه متنوعی نظیر  سیسکو، زوم، رینگ سنترال، نکستیوا و 3cx در جهان شناخته شده هستند اما به نظر راقم یکی از پارامترهای مهم در انتخاب این نوع راهکارها وجود پشتیبانی رسمی و نماینده رسمی این شرکت‌ها در ایران است. راهکار ارتباطی 3cx با حضور نماینده رسمی 3cx در ایران  می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

معرفی اجمالی راهکار ارتباطی 3cx ؟

راهکار ارتباطات یکپارچه 3cx با  اثربخشی بالا و به‌ آ‌سانی از هر نقطه‌ی دلخواهی شما را به مشتریان‌تان متصل می‌کند.  پرسنل راه دور با نظارت شما می‌توانند جلسات مجازی صوتی و تصویری را بدون نیاز به هر نوع سخت افزاری برگزار و مدیریت کنند و شما با استفاده از امکان خاص 3cx در وبسایت‌ کسب و کارتان به صورت متنی، صوتی و حتی تصویری می‌توانید با بازدیدکنندگان‌تان وارد تعامل شوید. شما با این راهکار ارتباطی قارد خواهید بود در انتهای هر ماه بهترین و ضعیف‌ترین کارشناسان‌تان را از لحاظ ارتباط با مشتری بسنجید. 

در دورانی که بخاطر تحریم‌های گسترده تقریبا اکثر نرم افزارها و ارائه کنندگان بین المللی در زمینه فناوری اطلاعات از حضور رسمی در ایران امتناء کرده‌اند یا فعالیت خود را متوقف کرده‌اند شرکت 3cx در تمامی این سال‌ها با حضور فعال و بدون وقفه، به تمامی کسب و کارها و سازمان‌های بزرگ ایران خدمات رسمی ارائه کرده است. 

 شما راهکار ارتباطی یکپارچه 3cx را می‌توانید به صورت  محلی و  تلفن اینترنتی برروی سرور‌های ابری شرکت نومان، نماینده رسمی 3cx در ایران با قیمت مناسب خریداری کنید

همچنین اگر کسب و کار شما جزو کسب و کارهای بزرگ است شما می‌توانید با خرید لایسنس اختصاصی 3cx همه‌ی بخش‌های ارتباطی با مشتریان‌تان را با خیال راحت به این سیستم ارتباطی بسپارید. کارشناسان مجرب نومان در تمامی مسیر راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان 3cx در کنار شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 02191015590 در ارتباط باشید.

نظر شما