شناسهٔ خبر: 56122611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به اين تيم اميدوارتر شديم؛ شانس يك طلا و دو برنز

پايان روز دوم؛ بدون مدال با چاشنى توفان گرايى

در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ساعت 13 روز يكشنبه آغاز شد که ملی پوشان کشورمان در روز اول این مسابقات عملکرد جالبی نداشتند و تنها ناصر علیزاده بود که توانست به جدول شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم راه پیدا کند. در مسابقات روز دوم، رقابت های مقدماتی اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم و همچنین رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان 55، 72، 77 و 87 کیلوگرم برگزار خواهد شد.
علاوه بر ناصر علیزاده که برای رسیدن به مدال برنز وزن 87 کیلوگرم تلاش كرد و در نهايت با شكست در ديدار رده بندى دست خالى ماند، چهار نماینده دیگر ایران یعنی علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، پژمان پشتام و محمدهادی ساروی به میدان رفتند که برخلاف دیروز، هر 4 نفر سابقه ایستادن بر سکوی دنیا را در کارنامه داشتند.

در مسابقات صبح يكشنبه، فرنگی کاران ایرانی یکی پس از دیگری رقبای خود را پشت سر گذاشتند و تنها یک باخت در آخرین گام در کارنامه ایران ثبت شد. ناصر علیزاده به دیدار رده بندی رسید و علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی و هادی ساروی با شکست رقبای خود به نیمه نهایی راه یافتند. تنها پژمان پشتام بود که در 82 کیلوگرم نتوانست به نیمه نهایی برسد و در نهايت هم حذف شد.

همچنين در سه نيمه نهايى حساس، دو شكست در كارنامه نجاتى و ساروى ثبت شد، اما رضا گرايى كه نمايش بى نظيرى در روز دوم داشت، توانست مقتدرانه تنها فيناليست ايران تا اينجاى كار لقب بگيرد.

نظر شما