شناسهٔ خبر: 56120887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چشم امید گوش شکسته‌ها به فرنگی کاران ۴ وزن دوم

رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با ناکامی فرنگی کاران ایران همراه بود به طوری که پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم وداعی زودهنگام با رقابت‌ها داشتند و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم تنها شانس مدال است که در صورت رسیدن به رده بندی کار آسانی مقابل لی چنگیز از ترکیه نخواهد داشت.

اما به دنبال ناکامی فرنگی کاران در روز نخست چشم امید گوش شکسته‌ها به موفقیت ۴ فرنگی کار ایران در روز دوم دوخته شده است جایی که قرار است علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، پژمان پشتام و محمدهادی ساروی که همگی از عنوانداران جهان هستند مقابل حریفان خود صف آرایی کنند تا با رسیدن به موفقیت بارقه‌های امید را در دل کاروان کشتی برای رسیدن به قهرمانی زنده نگه دارند.

محمدرضا گرایی سال گذشته قهرمان جهان و المپیک شد. محمدهادی ساروی هم مدال برنز المپیک و طلای جهان را از آن خود کرد. علیرضا نجاتی صاحب مدال برنز سال ۲۰۱۹ جهان است و پژمان پشتام نیز در جهانی ۲۰۲۱ روی سکوی سوم ایستاد.

رقابت‌های ۴ وزن دوم از ظهر امروز (یکشنبه) در بلگراد صربستان آغاز می‌شود و در وزن ۶۳ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، علیرضا نجاتی در دور نخست با احمت اویار از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت برد به مصاف برنده دیدار خوزه رودریگوئز از مکزیک و عبدالمحمد پاپی از آلمان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۳۰ نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، با برنده کشتی کریستین وانزا از مجارستان و امانتور اسماعیل‌اف از قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، پژمان پشتام بعد از استراحت، در دور دوم با برنده مبارزه کارپت چالیان از ارمنستان و فیلیپ ساسیچ از کرواسی کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۲۹ نفر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی هم یک دور استراحت خواهد کرد و پس از آن با برنده دیدار فلیکس بالدوف از نروژ و یان لیو از چین مبارزه خواهد کرد.

نظر شما