شناسهٔ خبر: 56102231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – نساجی؛ یک فرصت استثنایی برای گرفتن انتقام و طلسم شکنی! زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – نساجی مازندران

صاحب‌خبر -

شفقنا _ دو تیم استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ برتر بیست و دوم از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی با داوران یاسر همرنگ، کمک‌ها: محمد عطایی و علی اکبر نوری، سعید رحیمی مقدم و ناظر: رضا سخندان به مصاف هم می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در چارچوب هفته ششم رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل نساجی مازندران قرار خواهد گرفت.

استقلال نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این مسابقه دارد و تیم هجومی ساپینتو با تمام توان برای پیروزی در این بازی حواهد جنگید. آنها در جام حذفی با شکیت مقابل نساجی وداع تلخی با مسابقات داشتند و به دنبال انتقام در بازی هستند. نساجی هم تیم سرسختی است و همیشه مقایل استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشته اند.

سیدحسین حسینی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و در این فصل هم عملکرد خوبی و مطئنی داشته است. انتظار می رود او را در بازی مقابل نساجی در جارچوب دروازه قرار بگیرد. او بیشتر از چهار سال است که در ترکیب استقلال مقابل نساجی شکستی متحمل نشده و حالا به‌دنبال تداوم این رکورد و همچنین ثبت چهارمین کلین‌شیت خود در فصل جاری لیگ‌برتر است.

خط دفاعی استقلال با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و روزبه چشمی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. یزدانی و  مرادمند هنوز آماد بازی نیستند و ساپینتو هم علاقه ای به نغییر در این خط ندارد. این در حالی است که مرادمند از لیست استقلال در بازی امروز خط‌خورده است.

در خط‌میانی استقلال فقط مهدی پور فیکس بازی کرده است. زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند و سعید مهری به‌طور شطرنجی فرصت کرده‌اند خودشان را در ترکیب استقلال نشان بدهند؛ ساپینتو همچنان اعتقادی به آمانوف  ندارد و این هافبک‌تهاجمی را از لیست‌بازی امروز کنار گذاشته است. در سمت چپ و راست زمین استقلال، صالح حردانی، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی به‌همراه رضا میرزایی و کوین یامگا نفرات انتخابی ساپینتو بوده‌اند. ساپینتو هنوز نتوانسته به ترکیب مدنظرش در خط میانی برسد بنابراین نمی توان ترکیب این خط را برای بازی مقابل نساجی پیش بینی کرد.

ترافیک بازیکن در خط حمله استقلال بیش از حد معمول است. استقلال با وجود داشتن این تعداد مهاج در سه دیدار نتوانسته دروازه رقیبانش را باز کند. این آمار با تفکرات هجومی ساپینتو همخوانی ندارد و فعلا مهاجمان استقلال تحت فشار هستند. در تیم های هجومی مهاجمان باید آمادگی و قدرت تمام کنندگی بالایی داشته باشند. در بازی امروز مثل بازیهای گذشته به احتمال زیاد شهباززاده و قایدی در ترکیب ثابت قرار می گیرند.

نساجی همشه بازیهای در برابر استقلال انجام داده است و در آخرین بازی آنها استقلال را در ورزشگاه آزادی مقابل هزاران تماشاگر شکست دادند. استقلال با این شکست وداع تلخی با جام حذفی داشت. نساجی تیمی سر سخت بوده و به سختی شکست می خورد. آنها در بازی قبلی تیم خوب مس را در کرمان شکست دادند و با روحیه مضاعف در این بازی مقابا استقلال قرار خواهند گرفت. مطهری مربی پرسپولیسی نساجی می تواند هیجان این بازی را دوچندان کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، محمد محبی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – نساجی مازندران

نظر شما