شناسهٔ خبر: 56069596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

مخالفت فولاد خوزستان با انتقال جواد نکونام به تیم ملی

صاحب‌خبر -

کارلوس کیروش سرمربی جدید تیم ملی ایران جواد نکونام را دستیار ایرانی خود معرفی کرده اما مخالفت فولاد خوزستان با انتقال جواد نکونام به تیم ملی کار را سخت کرده است.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی ایران پس از انتخابات 8 شهریور و انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون، روزهای شلوغی را پشت سر میگذارد و حالا پس از انتخاب رسمی کارلوس کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی در فاصله دو ماه و نیم به جام جهانی پرونده موضوعات جدیدی را باز کرده است.

گویا کی‌روش مصر است که جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران، دستیار سابق کیروش در تیم ملی و رکورددار بازی ملی برای ایران، تنها دستیار ایرانی وی در جام جهانی 2022 قطر باشد.

اما حالا پس از آنکه این موضوع به شکل رسمی توسط قنبرپور نایب رییس دوم فدراسیون اعلام شد مخالفت فولاد خوزستان با انتقال جواد نکونام به تیم ملی مسئله ساز شده است و باید دید مهدی تاج میتواند رضایت مدیران فولاد را جلب کند یا خیر و اینکه آیا حضور نکونام به معنای پایان کار در فولاد است یا او به کار خود در اهواز ادامه خواهد داد.

بیانیه‌ی باشگاه فولاد خوزستان در این رابطه بدین شرح است:

«در برنامه (چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) مجله فوتبال شبکه خبر  و در حضور آقای منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ایران عنوان شد که مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با انتقال آقای جواد نکونام، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه به تیم ملی موافقت کردند که از این طریق ضمن تکذیب این اظهارات به اطلاع اهالی فوتبال و خصوصا هواداران فولاد می رساند که این باشگاه همچون گذشته بر ادامه همکاری با آقای نکونام بر اساس قرارداد فی ما بین تاکید داشته و با این انتقال مخالف است.» 

حال باید دید سرانجام نکونام به تیم ملی خواهد پیوست یا دستیار ایرانی «سی کیو» در جام جهانی شخص دیگری خواهد بود.

مخالفت فولاد خوزستان با انتقال جواد نکونام به تیم ملی مخالفت فولاد خوزستان با انتقال جواد نکونام به تیم ملی

انتهای پیام

نظر شما