شناسهٔ خبر: 56056296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

محورهای دومین «سوگواره رسانه‌ای اربعین» اعلام شد

موج نیوز

دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین قم با محوریت شعار سال «انا من حسین» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، برابر اعلام دبیرخانه دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین قم، این سوگواره با محوریت شعار سال «انا من حسین»، و با موضوعات: جلوه‌های خدمت مردم قم به زائران اربعین در مواکب استان قم، پیاده‌روی اربعین و نیابت از شهدای استان قم و جبهه مقاومت در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه، مستند، مکتوبات خبری، داستان کوتاه، دل نوشته و سفرنامه برگزار می‌شود، توجه ویژه به قرارگاه مردمی اربعین مستقر در مسجد مقدس جمکران و موکب مستقر در سامرا بخش ویژه این سوگواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌‌توانند آثار و یا لینک انتشار محتوای خود را به شماره 09924709550 در پیام‌رسان ایتا، سروش و واتس‌آپ ارسال نمایند، به نفرات برتر جوایزی از قبیل؛ تندیس سوگواره، لوح تقدیر و کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا می‌شود. برابر اعلام دبیرخانه این سوگواره؛ مهلت پایانی ارسال آثار آن تا روز 14 مهرماه خواهد بود.

این سوگواره با همکاری استانداری قم، ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قم، شهرداری قم، اداره‌کل اوقات و امور خیریه استان قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، صدا و سیما مرکز قم، قرارگاه مردمی اربعین، خانه مطبوعات استان قم و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

نظر شما