شناسهٔ خبر: 56055609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قهرمانان کشتی مهمان‌ "علمدار" شدند

قهرمانان کشتی آسیا و جهان مهمان‌ «علمدار» در تالار وحدت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی، حسین رحیمی، مصطفی حسین‌خانی، هادی حبیبی، محمد مشهدی آقایی و جمعی دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی، به تماشای دومین شب از اجرای موسیقی- نمایش «علمدار» به روایت پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی در تالار وحدت نشستند.

کشتی ایران , پرویز پرستویی ,

پیش از این و در شب نخست، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه خانواده خود به تماشای «علمدار» نشست. علی بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر میهمانان اولین اجرای علمدار بودند.

کشتی ایران , پرویز پرستویی ,

موسیقی‌- نمایش عاشورایی «علمدار» نوشته محمدرضا کوهستانی با طراحی حرکت علی براتی و با همراهی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم در ایّام منتهی به اربعین حسینی(ع) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این اثر دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در 11 پرده نمایشی به تصویر می‌کشد.

کشتی ایران , پرویز پرستویی ,

«علمدار» به همت بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه فرهنگی خادمین علی ابن ابیطالب(ع) از 14 تا 18 شهریور اجرا می‌شود. بلیت‌های موسیقی- نمایش «علمدار» به صورت همت عالی فروخته و همه عواید حاصل از فروش اجراها برای کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، ساخت خانه، مدارس و خانه بهداشت و اشتغال‌زایی در مناطق محروم هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما