شناسهٔ خبر: 56042940 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط فروش لاماری ایما در شهریور 1401

صاحب‌خبر -

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما در شهریور 1401 را اعلام کرده است. این طرح از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام خواهد شد.

از وقتی که سامانه یکپارچه فروش خودرو راه‌اندازی شده، علاوه بر شرکت‌های خودروسازی ملی نظیر ایران خودرو و سایپا، شرکت‌های خصوصی نیز موظف شده‌اند محصولات خود را در این سامانه به فروش برسانند. به تازگی شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده قرار است خودروی لاماری ایما از روز چهارشنبه 16 شهریور ماه در این سامانه به فروش برسد.

شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد

شرایط فروش لاماری ایما در شهریور 1401 شرایط فروش لاماری ایما در شهریور 1401

بنا بر آنچه شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده، متقاضیان می‌توانند در طرح فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روزه از طریق قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرکت کنند. مشتریان می‌بایست از سایت sale.iranecar.co, نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

طرح مذکور ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و در آن خودروی شاسی بلند لاماری ایما با قیمت مصوب یک میلیارد و 94 میلیون تومان در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری و به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

شرکت آرین پارس موتور طی بخشنامه دیگری خبر از حضور خود در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده داده است. در این طرح قیمت و موعد تحویل همچون طرح فروش فوق العاده قبلی است و تغییری حاصل نشده است.

همچنین شرکت آرین پارس موتور زودتر از موعد اعلامی تحویل خودروهای خود را به مشتریان آغاز کرده است. متاسفانه حضور خودروهای پلاک آزاد در بازار باعث شده برخی از دلالان قیمت آزاد لاماری ایما را فراتر از یک میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین کنند.

نظر شما