شناسهٔ خبر: 56020435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد "میرزایی" در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مدرسه 12 کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی عصر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز 12 کلاسه با زیر بنای هزار و 600 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و 750 متر مربع با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مدرسه خیرساز بیش از 8 میلیارد تومان هزینه شده است که توسط خانواده زنده یاد غلامحسین میرزایی و عطا احمدی "بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع)" احداث شده است.

لازم به ذکر است، زمین این مدرسه خیرساز توسط خانواده زنده یاد علی ایلاقی به آموزش و پرورش استان اهدا شده است.

به گزارش تسنیم، مراسم افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیر ساز زنده یاد غلامحسین میرزایی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مردم، مسئولان و خیران در روستای قائم آباد کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/511/

برچسب‌ها:

نظر شما