شناسهٔ خبر: 56018130 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم: انتفاضه جدید آغاز شده است

روزنامه صیونیستی

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) روزنامه صیونیستی "اسرائیل هیوم" در گزارشی اعتراف کرد که حملات فلسطینیان (علیه نظامیان صهیونیست) پایان ماجرا نیست و آغاز مرحله جدیدی از تحولات در مناطق (اشغالی) بشمار می رود.

 

این روزنامه صهیونیستی با انتشار شماری از درگیری های ۲۴ ساعت گذشته فلسطینی ها با نظامیان رژیم صهیونیستی نوشت:  کرانه باختری رود اردن از روز گذشته تا بامداد امروز (دوشنبه) شاهد درگیری های شدید مبارزان فلسطینی و نظامیان ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) بود.

 

"اسرائیل هیوم" افزود: فلسطینی ها (مبارزان فلسطینی) بامداد امروز به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به هنگام یورش آنها به اردوگاه العین در منطقه نابلس تیراندازی کرده و به تبادل آتش پرداختند و یک پست نظامی ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در منطقه "بیت فوریک" در شرق شهر نابلس نیز مورد هدف (رزمندگان) فلسطینیان قرار گرفت.

 

درگیری هایی نیز بین جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر به هنگام یورش آنها به شهر نابلس روی داد و مبارزان فلسطینی به مقابله مسلحانه با نظامیان صهیونیست پرداختند.

 

نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر طوباس نیز حمله کردند و مبارزان فلسطینی نیز به سمت آنها آتش گشودند. گردان های طوباس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردان ها نیروهای رژیم صهیونیستی را هنگام یورش آنها به طوباس هدف رگبار گلوله قرار دادند.

 

افزایش مبارزه مسلحانه گروههای مقاومت فلسطین بویژه در دو شهر نابلس و جنین، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است، چرا که آنها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه در جنوب بودند ولی این روزها مقاومت کرانه باختری به چالشی بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین های اشغالی روبه روست.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما