شناسهٔ خبر: 55981682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار تنگسیری: هیچ دشمنی برابر غیرت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی تاب و توان مقاومت ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بی‌شک قیام دلیران تنگستان به فرماندهی شهید رئیسعلی دلواری سند محکمی بر این حقیقت است که هیچ دشمنی برابر غیرت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی، تاب، توان مقاومت و ایستادگی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علیرضا تنگسیری به مناسبت 12 شهریور سالروز شهادت رئیس علی دلواری سردار مبارزه با استعمار با استناد به آیه قرآن کریم اظهار داشت: کسانیکه ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت ، پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید و از آنها نهراسید، زیرا که نقشه شیطان، همانند قدرتش ضعیف است.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: شجاعت‌های شهید رئیس علی دلواری برای ملت ایران یک یادگار ارزنده تاریخی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به شهادت رئیس علی دلواری تصریح کرد: 12 شهریور 1294، یادآور سالروز شهادت دلیرمردی از خطه دلیران تنگستان است که با بصیرت و معرفت دینی، میهن دوستی ، استقلال خواهی و عشق به اسلام عزیز ، بیرق پرافتخار مبارزه و جهاد ضد استعماری علیه انگلیس متجاوز را در جنوب ایران زمین برافراشت و مسیر درخشان او تا به امروز با توکل بر خداوند متعال ، توسط نادران انقلاب اسلامی ، شهید مهدوی (ره) و همرزمان دریا دلش در سپاه اسلام تداوم دارد.

سردار تنگسیری، با بیان اینکه شهید رئیس علی دلواری، فریادگری اسلام خواه و وطن دوست بود گفت: این شهید با تبعیت از فتوا دینی و بسیج غیورمردان جنوبی ، توانست دشمن متجاوز را ذلیلانه به زانو درآورد تا ثمره این جهاد ، درس عبرتی ماندگار برای همه دشمنان و بدخواهان ملت مظلوم مقتدر ایران اسلامی باشد که چشم طمع به این خاک زرخیز دوخته‌اند.

وی قیام دلیران تنگستان به فرماندهی شهید رئیس علی دلواری سند محکمی بر توان و اقتدار ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: بی‌شک قیام « دلیران تنگستان » به فرماندهی شهید رئیس علی دلواری که از ابتدای تجاوز انگلیسی‌ها به کشور آغاز شد، سند محکمی بر این حقیقت است که هیچ دشمنی برابر غیرت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی، تاب و توان مقاومت و ایستادگی ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: اینجانب با گرامیداشت "روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس" و سالروز شهادت این شهید والامقام که نماد غیرت ، شرافت ، عزت ، ایستادگی و مقاومت است ، دوام توفیق و پایداری همه آزادمردان و رهروان آن شهید عزیز در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما