شناسهٔ خبر: 55981155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پس از طرح سوال احمد جباری از وزیر راه و شهرسازی محقق شد؛

مسیر دهستان دژگان بخش لمزان ۱۵ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد

موج نیوز

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اختصاص منابع نسبت به احداث مسیر قدیمی که ۱۵ کیلومتر طول مسیر لمزان-دژگان را کوتاه و پیچ و قوس ها و نقاط حادثه خیز را حذف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی به دلیل بی کیفیتی و ناایمن بودن مسیر ارتباطی لمزان-دژگان، در نشست نظارتی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به توافقاتی دست یافتند.

وی با اعلام این موضوع که با منابع اخذ شده بزودى عملیات اجرایی بهسازی چهار کیلومتر از مسیر لمزان-دژگان آغاز خواهد شد گفت: در این نشست مقرر شد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اختصاص منابع نسبت به احداث مسیر قدیمی که ۱۵ کیلومتر طول مسیر لمزان-دژگان را کوتاه و پیچ و قوس ها و نقاط حادثه خیز را حذف خواهد شد، نسبت به احداث مسیر و ابنیه‌ها و همچنین اجرای آسفالت این مسیر اقدام نماید. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خیرین نیز اعلام آمادگی خود را برای مشارکت با دستگاه اجرایی، ۵۰ درصد از عملیات خاک‌برداری ابتدایی مسیر را انجام خواهند داد ابراز داشت: در این نشست نیز مقرر شد تیمی از کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بررسی مسیر و استخراج طرح و نقشه مورد نظر به منطقه اعزام شوند.

جباری در پایان عنوان کرد: همچنین بخش هایی از مسیر دژگان-پدل که رویه‌های آسفالت آن از بین رفته است نیز بهسازی و آسفالت شود که در محل های مورد نیاز نسبت به احداث شانه اقدام شود.

نظر شما