شناسهٔ خبر: 55946623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰ پروژه حوزه مدیریت شهری در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار سمنان گفت: ۵۰ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان در حوزه شهری سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و زیست محیطی شهرداری سمنان که در سالن جلسات شهرداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های مختلف اعم از عمرانی، زیست محیطی، فرهنگی و خدماتی در شهر سمنان مرهون سخت‌کوشی کارکنان شهرداری سمنان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 50 پروژه در حوزه شهری سمنان گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سمنان به موضوع رهاسازی و آزادسازی کاروانسرای تاریخی شاه عباسی سمنان اشاره کرد و آن را از مطالبات به حق مردم عنوان کرد و تصریح کرد: این کاروانسرا به‌زودی از حصار بلند بتونی آزاد خواهد شد.

هاشمی با اشاره به حمایت‌ها و رهنمودهای داهیانه و بی‌دریغ حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در موضوعات مختلف گفت: همدلی و همراهی بسیار خوبی بین مسئولان این استان وجود دارد و در راستای رفع مشکلات و چالش‌های موجود این استان این همدلی‌ها باید استمرار داشته باشد.

وی در ادامه به موضوع احداث تالار مرکزی سمنان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از محل ماده 56 مساعدت ها و کمک‌هایی در مورد ساخت این تالار انجام خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در سطح استان سمنان بیش از سه هزار و 500 واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و مراحل عملیاتی و احداث آن در حال انجام است گفت: راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی شهرداری سمنان اقدامی ارزنده است که جای تقدیر دارد.

هاشمی با اشاره به کسب رتبه نخست در هفدهمین جشنواره شهیدرجایی و درخشش نام استان سمنان در این جشنواره گفت: این جایگاه را مرهون خون شهدا، خانواده معظم شهدا و همکاری و کمک‌های بی‌دریغ و بی‌شائبه تمامی کارکنان دستگاهی و اداری استان و مردم این استان هستیم.

انتهای پیام/363/ح

نظر شما