شناسهٔ خبر: 55943102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: استانداری بوشهر | لینک خبر

حل مشکلات اقتصادی و زیرساختی بوشهر در برنامه هفتم مورد توجه خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی و زیرساختی بوشهر در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده مورد توجه خواهد بود.

صاحب‌خبر -


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی و زیرساختی بوشهر در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده مورد توجه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،محمد باقر قالیباف در فرودگاه بوشهر با اشاره به هدف سفر به استان اظهار داشت: برای شرکت در کنگره سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری به استان بوشهر سفر کرده ام که نمادی از استعمار ستیزی است و استانب وشهر پیشانی مبارزه با استعمار و استبداد از دوران تاریخ معاصر تا کنون است.


وی در ادامه افزود: در این سفر فرصتی فراهم شده است تا در بازدید‌های میدانی و دیدار با مردم و مسئولان به مسائل استان با اولویت حل مشکلات مردم رسیدگی شود؛ به ویژه اکنون که در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه هستیم و بودجه سال آینده بر این اساس بسته می‌شود.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه باید به زیرساخت‌های استان بوشهر به صورت جدی توجه شود گفت: صنایع عظیم استان در اقتصاد ملی نقش جدی و اساسی دارد.

قالیباف افزود: در بازدید از تاسیسات و شهر عسلویه زندگی و معیشت مردم و آلودگی هوا را مشاهده کردیم.

وی گفت: با شناختی قدیمی که از استان بوشهر دارم، اقتصاد مردم دریا محور است و در حوزه تجاری و صیادی و آب آشامیدنی زندگی مردم به دریا گره خورده است.

قالیباف افزود: در حوزه اشتغال، کمک به معیشت مردم، تامین آب آشامیدنی و مسائل جاده‌ای و ریلی مشکلاتی وجوددارد و راهکار‌های مشخصی هست که امید است در این سفر در نشست با استاندار و نمایندگان استان به جمع بندی برسیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر این توان و ظرفیت را دارد که هم مشکلاتش در درون خودش حل شود و هم می تواند ظرفیت های اقتصاد ملی را رونق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما