شناسهٔ خبر: 55921719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت نماینده ولی‌فقیه در لرستان از تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برای صعود به لیگ برتر‌

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت ارتقای کمپ تیم فوتبال خیبر خرم‌‌آباد و حمایت مسئولان از این تیم برای صعود به لیگ برتر تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌ سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه‌شنبه در جریان بازدید از تمرین تیم خیبرو دیدار با مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این تیم اظهار داشت: استان لرستان در ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی ازجمله فوتبال، کشتی، دوومیدانی و ورزش‌های رزمی سابقه کهنی دارد و قهرمانان پرافتخاری تقدیم به کشور کرده است.

وی افزود: لرستان در دوره‌های مختلف افراد با نام و نشانی دارد که در سطح فوتبال کشور شناخته‌شده هستند و چهره ملی محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه خیبر تیم ریشه‌دار، باسابقه و شناخته‌شده‌است که طرفداران زیادی در این استان و کشور دارد، عنوان کرد: این تیم در دوره‌های مختلف به‌ویژه چند سال اخیرتوان خود را برای موفقیت به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی امسال در تیم خیبر به کار گرفته‌شده و بازیکنان خوبی هم بومی و هم بازیکنان از استان‌های دیگر جذب ‌شده‌اند، بیان کرد: همچنین یک مربی بومی، کاربلد و باتجربه هدایت تیم را به‌عهده گرفته است که امیدواریم امسال به نتیجه مطلوبی برسد.

شاهرخی گفت: همه ما از مردم گرفته تا مسئولان فرهنگی، اقتصادی و ورزشی موظف هستیم زیرساخت‌های لازم را فراهم و تیم خیبر را یاری کنیم تا بتواند به صعود در لیگ برتر دست پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: کانون هواداران تیم خیبر هم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی بحث‌های فرهنگی و دینی را باید در دستور کار خود قرار دهد، هرچه روحیه دینی و تعصب مثبت همراه ورزشکار باشد در رساندن ورزشکار به نتیجه و هدف بسیار مؤثر است.

شاهرخی به کمپ تیم خیبر اشاره و اظهار داشت: کمپ این تیم با توجه به تغییرات و تلاش‌های انجام‌شده درشان این تیم نیست و نیاز است همه همراهی کنند تا شرایط لازم برای کمپی مناسب و در شأن این تیم فراهم شود.

وی افزود: از دکتر عبدی مالک تیم، مدیرعامل، مربی کادر فنی و مجموعه تیم خیبر به‌خاطر زحمات و تلاش‌های انجام‌شده تشکر می‌کنم، بنده هم وظیفه خود می‌دانم که پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات این تیم انجام دهم.

انتهای پیام/645

نظر شما