شناسهٔ خبر: 55907067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام شیرازی: دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به افزایش قدرت و اقتدار ایران گفت: دشمن جرأت مقابله با قدرت موشکی پهپادی و تجهیزات نظامی ایران اسلامی را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای ترور استان بوشهر با بیان اینکه شهدا پای حق ایستادند تا دین بماند و این مسیر حق استمرار دارد و تمام شدنی نیست اظهار داشت: 8 شهریور روز انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده و دنباله 7 تیر و شهادت اعضای حزب جمهوری اسلامی است و پس از آن نیز دیگر شخصیت‌ها به شهادت رسیدند.

ویبا بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره انواع توطئه‌ها و دسیسیه‌ها را علیه نظام بکار گرفته‌اند خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با وجود انواع توطئه‌ها رو به روز قوی‌تر شده و امروز ایران مقتدر و با معنویت‌تر از قبل با جوانانی مومن، متعهد و شاداب همواره مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در مقابل ایران قوی، دشمن هر روز ضعیف‌تر و درمانده‌تر از قبل می‌شود خاطر نشان کرد: خون شهدای این سرزمین که در راه خدا و برای حفظ اسلام و مسلمین ریخته شده اجازه نمی‌دهد دشمن به راحتی نفس بکشد و آرام باشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه هجمه‌های مداوم دشمن در 43 سال گذشته خدشه‌ای وارد نکرده است گفت: این دسیسه‌ها و هجمه‌های دشمنان، سبب افزایش قدرت و استحکام این نظام شده است.

شیرازی با بیان اینکه امروز ملت ایران از هیچ قدرتی نمی‌هراسد گفت: دشمنان با ناکامی در جنگ نظامی، هجمه فرهنگی بکار گرفته و با تحمیل جنگ فرهنگی می‌خواستند ملت را از دین و اعتقادات اسلامی خود جدا کنند اما در مقابل عزم و اراده ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه شکست خوردند.

وی پیروز جنگ اقتصادی را ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی از سوی دشمن به طور یقین پیروز میدان باز هم ملت ایران و آینده جمهوری اسلامی از امروز نیز زیباتر و روشن‌تر است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ترامپ تصور می‌کرد اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند کار تمام است و به هدف خود رسیده به همین سبب ناجوانمردانه سردار را هدف قرار می‌دهد این اقدام دشمن نشانه ضعف استکبار و قدرت جمهوری اسلامی است چرا که آنها جرأت رویارویی با ایران اسلامی در روز روشن و میدان نبرد را ندارند.

شیرازی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست ادامه داد: امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخلی، ایران اسلامی مجهز به موشک‌های نقطه زن است و دشمن جرأت مقابله با قدرت موشکی پهپادی و تجهیزات نظامی ایران اسلامی را ندارد.

در این آیین به‌مناسبت ماه صفر و ایام سوگواری سیدالشهدا و یارانش مداحی و نمایشگاهی از کاریکاتور با موضوع تروریسم در حسینیه عاشقان ثارالله برپا شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما